Vs: 1.8 Tässä on pari ihan kivaa kuvaa.Tykkään viimeisestä eniten.Lähinnä otsikon mukaista bokeh testiä.Hyvä lasi tuntuu olevan.
Vs: 1.8 Kiehtova otsikko - 1.8. Kuvissa ollaan nuottien parissa, joten 1.8:n täytyy olla jotain musiikkiin liittyvää, mutta kontekstin ulkopuoliselle se ei oikein aukea.
Vs: 1.8 mvuori taitaa olla niillä linjoilla, että aukkoarvot ovat turhia tietää kun P-moodi ja jpg. Ihan kivat kuvat. Paikoin musta on tosin melko mustaa.
Vs: 1.8 Jarilla on henkkohtaiset tarpeet sanoa "kotialbumikamaksi". Eihän nuo nyt mitää "arttua" ole, eikä sellaiseksi tarkoitettu. Se pisti silmään, että juonta ajatellen tuossa vikassa kuvassa saisi olla tarkennuse selkeämmin nuoteissa tuon pianon merkin sijaan.
Vs: 1.8 Kotialbumikamaahan nämä ovat, tai siis perhekuvia. Mutta kyllähän kameralaukkuun saa monen genren kuvia postata. Jarilla tuo luonnehdinta on arvoasetelma millaiseksi en sitä välttämättä ymmärtäisi. Kyllä kotiabumiin on kiva laittaa myös laadukkaampaa kuvaa.
Vs: 1.8 Luulen että kyse on tuosta pisteestä.Ei kai tarkoita ensimmäinen elokuuta jne.Mulla on tuossa tietokoneen vieressä kaksi sivistyssanakirjaa jota joudun joskus käyttämään koska olen pärjännyt ihan härmällä arjessa.