Vihdoin sain rullan dioja ulos joissa oli ostamani Elmarit 28/2.8 linssin tuotoksia. Tässä pari samasta kohteesta.
Vs: Laajakulmaa Alemman kuvan tiessä on mystinen hehku. Katse lipuu sitä pitkin rauhallisesti. Tuo ladon vaalea katto tosin hieman rikkoo rauhaa.
Vs: Laajakulmaa Kerpeleeen kerpele.....yritin rajata ja satuin mokaamaan ja hävittämään koko teokseni. Tai siis tallensin sellasen surkean version tuon oikean päälle. No onneks kuva on dialla vieläkin. Voin sen sieltä kaivaa. Niin, yritin rajata tota latoa pois. Tai toinen vaihtoehto että sen katon tummentaa. Rajattu oli minusta parempi. Ei mutta nythä mä hokasin. Voin tallentaa ton ekan kuvan ja siitä rajata. ....kohta
Vs: Laajakulmaa No jaa, etenkin ylimmäinen kuuluu mielestäni kategoriaan: "miksi tämä on julkaistu". Jälkimäisessä on pientä toivoa juuri tuon tien hehkun vuoksi.
Vs: Laajakulmaa [QUOTE> [/QUOTE] Vastaan: Suodatinta, crossausta tai käsittelemistä ei ole kuvaan tehty. Eli kuva on diallakin lähes saman näköinen kun täällä (skannauksen aiheuttamat muutokset olen yrittänyt korjata, toinen silmä diassa ja toinen näytöllä ja saada näyttämään samalta, periaattella). Minulle ainakin on harvinaista herkkua tälläinen taivas dialla. Saatan laittaa kuvan seinälleni. Toinen tykkää taivaasta kolmas tirpoista. Nyt selvisi miksi eilen yrittämäni lataaminen rajatusta tie kuvasta ei meinnat onnistua. Jostain kumman syystä käyttämäni kuvan käsittelyohjelma etti alkuperäisen kuvan pohjaksi ja näin ollen se oli liian iso tänne. Mistä kummasta näistä yliaktiivista ohjelmista voi tietää. Windowskin usein tekee sen että kun jotain yrität niin windows ikään kuin yrittää huutaa "minä tiedän minä tiedän kuinka tämä tehdään" ja availee ite olettamiaan asioita ja vikaan menee.
Vs: Laajakulmaa Kovin ikäviä ja töykeitä ovat tällaiset perustelemattomat ilmaisut. Mukamas kysymys kertoo, että syytä ikään kuin ei ole julkaisulle tai edes kuvalle. Postmodernissa maailmassa riittää kuvaajan tahto perustelemaan kuvan olemassaolo ja julkaisu. Se riittää jopa perustelemaan kuvan estetiikan enemmän kuin mikään huutoäänestys tai edes vetoaminen johonkin vastaavien kuvien esteettisiin standardeihin. Olennaisempi kysymys onkin tämä retorinen kysymys: miksi tuollainen perustelematon ja auktoriteeton väite?