Vs: Tyylikkäitä itse punottuja kamerahihnoja Tällainen kun olisi niin kysyttäessä mikä hihna voisi sanoa että se on itse punottu. <SIZE size="1"] selkoedit: Niin siis kun ilmoituksessa luki niin. Vai olisiko merkkiä Antti Pantti oikeammin.</SIZE>
Vs: Tyylikkäitä itse punottuja kamerahihnoja Olkoot vaikka Antin letkuja! Kysyntä on kyllä yllättänyt minut ja jokainen euro opiskelijan arjessa tuo iloa. Kiitos! Terveisin, Sormet Punottaa
Vs: Tyylikkäitä itse punottuja kamerahihnoja Jiiv kokeilin tuossa keksiä ratkaisua ehdottamaasi juttuun ja ihan käypä kapistushan tuollaisesta näyttäisi tulevan ainakin pienoiskoossa kokeiltuani. Hihnasta tulee tosin aika järeä, mutta sitä vissiin ajoit takaakin? Olisiko 25€ paha? Työ moninkertaistuu kuitenkin normaali rannehihnaan verrattuna. Voisin sinulle tuollaisen vääntää sekä kuvata sen ja laittaa muillekkin vaihtoehdoksi. Otatko yhteyttä spostiin, jos haluat, että tuollaisen tekaisen.
Vs: Tyylikkäitä itse punottuja kamerahihnoja Joo järeä se saa ollakin, kasisatasen kanssa tuommoinen ohuempi hihna alkaa varmaan syömään jo ihon sisään ja kaulahihna on liian turistimainen 8). 25e kuulostaa kohtuulliselta, pistän spostia aiheen tiimoilta.
Vs: Tyylikkäitä itse punottuja kamerahihnoja Olisko mahdollista saada kuvaa kokonaan punotusta tänne? Itseäkin saattaisi kiinnostaa
Vs: Tyylikkäitä itse punottuja kamerahihnoja Sen verran tilauksia tullut, että jiiv:n hihnan kimppuun kerkeän vasta huomenna. Laittelen sitten huomenna tai ylihuomenna enemmän siitä hihnasta.
Vs: Tyylikkäitä itse punottuja kamerahihnoja Nyt on ketjua päivitetty niin, että löytyy myös kuvat tuosta jiiv:n ja suolakaln kysymästä hihnasta.
Vs: Tyylikkäitä itse punottuja kamerahihnoja (uusia juttuja!) Voisin näitä väsäillä jos halukkaita löytyy. Varastossa olevat värit pitää tarkistaa. Niskahihnojen vääntämiseen ei hirveästi ole aikaa, mutta kyllä sellainenkin onnistuu jos sillä ei ole hirveää kiirettä.