Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tyttö kedolla

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jlauha, 25 Lokakuu 2005.

1. jlauha

jlauha

78
    0
    0
    Tää oli joskus tuolla DC.netin puolella, mutta heitetään nyt tännekin.

2. Anonymous

Anonymous Guest

Hienohan tää on. Tykkään tän tyyppisistä hempeilyistä.

Takaosan kirkkaampi alue jotenkin kuitenkin tökkii, kun tyttö on kuitenkin varjossa. Ehkä päinvastoin olisi parempi tai sitten ei (eli tyttö valossa, tausta tummempi). Hyvä tämä on. Sävytys on tosi ihq.

3. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Hieno, tosin sävytys hieman arvelluttaa.

4. Siinä ja siinä? Pitäis nähdä.

5. Tosi nätti. Lämpenen vain aniharvoin lapsikuville, mut tää on ihan hieno.

6. vn

vn

1 464
    0
    0
    Nätti kuvahan tämä.

Vesku

7. Kesämekko ja keto kuuluvat yhteen, kuvana tämä on ajaton.

8. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Kuvana ajaton, kauniskin. Tytön ilme herkkä ja ajan saatossa kuvassa on vielä enemmän henkeä (mallin kasvaessa).

Parhaaseen laatuun valokuvana ei minusta kuitenkaan nouse, kun valo on jotenkin vajaa.. Eli pääkohteesta puuttuu valaisu.

Taustassa valoa selvästi on, mutta tyttö varjossa. Kuva olisi erittäin hyvä jos valoa olisi laittanut sattumaan tyttöön ja tausta olisi varjossa. On kuitenkin eri asia ottaa tällainen "aito" tilanne kuva kuin valaista mallia tietoisesti, toki tilaisuus voi tulla itsestäänkin, kun malli siirtyy valoon ja tausta on varjossa. Tosin silloin valoero voi kasvaa helposti liiaksi.. ehkä myöhemmin valon tasoittuessa illalla? Vaikeaa, kuin myös kiehtovaa..

Hyvä kuva joka tapauksessa, vaikka valosta purnaankin ;-)

9. Toisaalta on niinkin, että jos tässä olisi valaistukset 'oikein' ja 'kohdallaan' niin kuva saattaisikin menettää jotain siitä, miksi juuri tämä kuva on?

10. Luulen kanssa et niin voisi käydä. Kesämuiston lisäksi tässä on mielestäni pikkaisen surumielinen vire. Ei mitenkään päällekäyvällä tavalla ja alleviivaavasti vaan aavistuksen vain.

11. Mä en lämpene tuolle valolle. Tytön kohdalla liian tasaista. Jotenkin tuo katse hakeutuu mieluummin tässä tuonne valoisaan osaan jossa ei mitään ole. En oikein tuosta sävytyksestäkään tiedä, onhan se ihqu, ehkä jopa liiankin ihqu minulle.

12. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Kuva henkii ajattomuutta ja turmeltumattomuutta. Se puoli on hienosti kunnossa. Miinuksena hieman tökkii tuo valoisan ja varjon rajan kulkeminen juuri pään kohdalta.

13. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kaunis kuva. Eipä enempää sanottavaa.

14. jlauha

jlauha

78
    0
    0
    Kiitos kommenteista. Tytär oli jo lähdössä pois, kun sanoin, että odota hetki ja nappasin kuvan. Itse tykkään tuosta valosta, vaikka varjossa kohde onkin. MV:nä tämä toimii paremmin.