Hienohan tää on. Tykkään tän tyyppisistä hempeilyistä. Takaosan kirkkaampi alue jotenkin kuitenkin tökkii, kun tyttö on kuitenkin varjossa. Ehkä päinvastoin olisi parempi tai sitten ei (eli tyttö valossa, tausta tummempi). Hyvä tämä on. Sävytys on tosi ihq.
Kuvana ajaton, kauniskin. Tytön ilme herkkä ja ajan saatossa kuvassa on vielä enemmän henkeä (mallin kasvaessa). Parhaaseen laatuun valokuvana ei minusta kuitenkaan nouse, kun valo on jotenkin vajaa.. Eli pääkohteesta puuttuu valaisu. Taustassa valoa selvästi on, mutta tyttö varjossa. Kuva olisi erittäin hyvä jos valoa olisi laittanut sattumaan tyttöön ja tausta olisi varjossa. On kuitenkin eri asia ottaa tällainen "aito" tilanne kuva kuin valaista mallia tietoisesti, toki tilaisuus voi tulla itsestäänkin, kun malli siirtyy valoon ja tausta on varjossa. Tosin silloin valoero voi kasvaa helposti liiaksi.. ehkä myöhemmin valon tasoittuessa illalla? Vaikeaa, kuin myös kiehtovaa.. Hyvä kuva joka tapauksessa, vaikka valosta purnaankin ;-)
Toisaalta on niinkin, että jos tässä olisi valaistukset 'oikein' ja 'kohdallaan' niin kuva saattaisikin menettää jotain siitä, miksi juuri tämä kuva on?
Luulen kanssa et niin voisi käydä. Kesämuiston lisäksi tässä on mielestäni pikkaisen surumielinen vire. Ei mitenkään päällekäyvällä tavalla ja alleviivaavasti vaan aavistuksen vain.
Mä en lämpene tuolle valolle. Tytön kohdalla liian tasaista. Jotenkin tuo katse hakeutuu mieluummin tässä tuonne valoisaan osaan jossa ei mitään ole. En oikein tuosta sävytyksestäkään tiedä, onhan se ihqu, ehkä jopa liiankin ihqu minulle.
Kuva henkii ajattomuutta ja turmeltumattomuutta. Se puoli on hienosti kunnossa. Miinuksena hieman tökkii tuo valoisan ja varjon rajan kulkeminen juuri pään kohdalta.
Kiitos kommenteista. Tytär oli jo lähdössä pois, kun sanoin, että odota hetki ja nappasin kuvan. Itse tykkään tuosta valosta, vaikka varjossa kohde onkin. MV:nä tämä toimii paremmin.