Vs: NO ENTRY "Ja minä kyllä menen..." Hyvä on, jänskä valo kaikkiaan, hieman epätavallisempi jos tuota katuakin katsoo.
Vs: NO ENTRY Edellisiä kompaten. Tässä yhteydessä mainitsisin viimein, että olen aina pitänyt Kenin perinteestä kirjoittaa "filmi exiffit" ja olen siitä syystä itsekin ottanut tuon tavaksi. Mukava olisi nähdä yleisemminkin näin tehtävän
Vs: NO ENTRY Kiitos! Filmitiedoista olen aikoinaan käynyt säännöllisiä taisteluja. Joitakin jäseniä kun nämä tiedot tuntui häiritsevän niin paljon että eivät voineet edes kuvia katsella. Vähään aikaan ei tosin ole huomautettu, ehkä on jo tiedossa että laitan ne kuitenkin aina mukaan. Tai sitten eivät enää katsele kuivani, mikä sekin sopii. Ilokseni olen pannut merkille että tapa tosiaan on yleistynyt!
Vs: NO ENTRY Minustakin on ystävällistä ja hyödyllistä liittää nuo tekniset tiedot, itsekin olen yrittänyt filmikuvien kohdalla sen muistaa.
Vs: NO ENTRY Tää on hyvä. Toi liike-epäterävyys on piste iin päällä. ("Exifeistä" samaa mieltä edellä kirjoittaneiden kanssa.)
Vs: NO ENTRY Niinpä. Katsoin aluksi kännykästä. Tarpeeksi isossa katselukoossa kuva avautuu hienosti.