Vs: Mestari ja oppipoika Mikä tää järjettömän pikkusten kuvien trendi oikeen on ? Itte oon pistänyt joitain kuvia tosi pieninä ilkeyteni ja "huumorini" vuoksi ja siksi, että ne ovat olleet -toisinaan- vähemmän oolraidi kuvia. Mutta tää trendi, noin yleensä, miks TE teette noin ? _______________________________________________________________ Täs kuvas on paljon jepulista, jände sommittelu ja henkilöiden kuvaava asentoisuus. Nimi on sen suhteen oikein ... no, siis kuvaava. _______________________________________________________________ Mä pidän mutta rohkeasti isommaks vaan, ei ne mahdolliset kohinat tai muut HAITTAA MITÄÄN. - Erska Edit: Täält löytyi sellanen TYPO.
Vs: Mestari ja oppipoika Mulle ei oikein aukea tuon edustan ovenkarmin merkitys eikä tuo vasemman puolen kaappirivistökään. Muut elementit on selkeitä: Nykyisen taloudellisen tilanteen vuoksi taukopaikalla on enää 2 ruokailijaa jäljellä. Muut on jo ulkoistettu Kiinaan tai Intiaan. Lähempänä ovea istuva on ilmeisesti seuraavaksi lähtövuorossa kun noin kyyristelee ikäänkuin olemassaoloaan piilotellen. Ulkoistusovi on jo avattu ja uhkaa mustan aukon tavoin imaista pöydän päästä taas seuraavan uhrinsa. Ihmisten kuvaaminen pienenä huoneen perällä korostaa työntekijän merkityksetöntä asemaa yrityskulttuurissa.
Vs: Mestari ja oppipoika (Arvelen, että kuvassa saattaa henkilöiden kehonkielellä - jossa detaljit ovat tärkeitä - olla merkitystä. Näin pienestä kuvasta niistä ei saa mitään selvää, joten kuvasta ei parane sanoa mitään. 500 pikseliä leveitä kuvia ei ole noin vuosisataan harrastettu millään foorumilla.)
Vs: Mestari ja oppipoika joo, mutta eikös tuolla säännöissä lue että maksimikoko alueen kuvissa on 800 jotain x 1000 jotain. tuolta flickrista jos linkittää niin tulee se 1024x684. mutta tuoltapa isompana: http://farm3.static.flickr.com/2555/3690952314_0563293bd6_b.jpg
Vs: Mestari ja oppipoika Kivampi tollasena. Mutta vaaterissa sais olla huone. Miks linkitys, miksei tänne vaan ladattuna reippaasti ? Tää ei ole mitään kettuilua, mä olen miettinyt tota usein, että mikä toi linkitysinto kuvissanne on ? - Erska
Vs: Mestari ja oppipoika Kuvasta tulee mieleen tilanne, jossa katsoja kävelee oviaukon ohi, pysähtyy ja vilkaisee muista tyhjentyneeseen huoneeseen, että "okei... jätkät on viimeinkin päättäny setviä välinsä, enpä minäkään häiritse" ja jatkaa kulkuaan. Sävyt ja tunnelma välittävät hiljaista ja tylsää tilaa, ilmastointilaitteen tasaisen tappavan kohinan maisemoimaa arkea. Toivottavasti olen väärässä. Nykyaika vain tahtoo olla juuri sitä. Ihan vahva kuva mulle, joka tapauksessa.
Vs: Mestari ja oppipoika Samaa mieltä. Ehkä olen itse ollut tuossa tilassa liian monta kertaa ja tunnistan nuo fiilikset. Etualan kaapit yms. kuuluvat olennaisena osana noihin tiloihin. Täällä ei olla viihtymässä, vaan töissä.
Vs: Mestari ja oppipoika [/quote] Kivampi tollasena. Mutta vaaterissa sais olla huone. Miks linkitys, miksei tänne vaan ladattuna reippaasti ? Tää ei ole mitään kettuilua, mä olen miettinyt tota usein, että mikä toi linkitysinto kuvissanne on ? - Erska [/quote] tehdäänkö se siis tuon lisää liite -toiminnon avulla? itse tosiaan olen aloittelija täällä ja siksi pistin linkkiä flickriin koska täällä on tuo kuvien kokorajoitus. itse ainakin oon niin laiska ettei jaksa alkaa muuntamaan kuvien kokoja pienemmäksi vaan laittaa linkkiä kehiin.
Vs: Mestari ja oppipoika Joo + myös jos laittaa isomman niillä img-tägeillä, niin foorumisofta skaalaa sen pienemmäksi tohon ketjuun - tiedä sitten onko tuo kokokehoitus jotain vanhentunutta ohjeistusta. edit: lainaukset oli mitä sattuu
Vs: Mestari ja oppipoika Kivampi tollasena. Mutta vaaterissa sais olla huone. Miks linkitys, miksei tänne vaan ladattuna reippaasti ? Tää ei ole mitään kettuilua, mä olen miettinyt tota usein, että mikä toi linkitysinto kuvissanne on ? - Erska [/quote] tehdäänkö se siis tuon lisää liite -toiminnon avulla? itse tosiaan olen aloittelija täällä ja siksi pistin linkkiä flickriin koska täällä on tuo kuvien kokorajoitus. itse ainakin oon niin laiska ettei jaksa alkaa muuntamaan kuvien kokoja pienemmäksi vaan laittaa linkkiä kehiin. [/quote] ______________(^lainaus "mikkvirt"'iltä)_______________(Miksi ei lainaamien nyt oikein skulaa ???)_ _________________________________________________________________ Just sillä. - Eero Edit: Koko kone vissiin hajoamassa, kirjoittaminenkin menee miten sattuu... Hah ... tai sitten tää on vaan yliluonnollista Edit2: Tervetuloa foorumille.