Vs: Boyer Paris kills Niin teki. Muutama selitysmallia hiljaisuudelle: * Boyer Paris on kuulemma esoteerinen objektiivi, josta on juuri näkynyt keskustelua. Siksi kuva vaikuttaa objektiivin demonstraatiolta, minkä tavoitteisiin tai onnistumiseen on kuvan perusteella vaikea ottaa kantaa. * Kuva on absurdi. Absurdius yhdistyneenä objektiivi-tavaramerkkikeskeisyyteen on kokonaisuus, johon on vaikea ottaa kantaa (ellei sitten tavaramerkki ole tuttu, esim. Nikkor kills). * Ihmiset hahmottavat kuvia kuvan nimen kautta. Kills-sanan merkitys jää epäselväksi: tapetaanko sillä vai kehutaanko sitä. Jos kuvalla olisi objektiivin merkin unohtava nimi, siihen olisi kenties helpompi luoda suhde. Esim. tällainen nimi olisi lähestyttävämpi: "Borat shoots a photo of himself and a tied-up retard through a mirror with the best lens ever made in Kazakhstan."