Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Uskon hyvin. On aika hurjaa juttua grammoista ja niiden merkityksistä tuolla vaellusfoorumeilla. Suuttuivat mokomat, kun ehdotin kevennysreikiä koko alumiinilusikan mitalta ;-) Eivät uskoneet, kun väitin, etten taatusti huomaa onko kamaa mukana pari-kolme kiloa enemmän tai vähemmän. Ehkä omaan asenteeseen vaikuttaa se että joulun jälkeen on lähtenyt melkein viisitoista kiloa pois lepomassasta, siinä ei enää sen jälkeen puolikiloa kevyempi tai painavampi makuupussi jaksa juurikaan kiinnostaa ;-)
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? ;-) Olisitkin voinut ehdottaa että ongelmatiikka poistuu, kun ennen vaellusta poistaa omasta massastaan 10kg ;-)
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Ehdotin, suuttuivat siitäkin ;-)
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Harald, onnittelut lepomassan pudotuksesta. Mulla on jämähtänyt neuvolarajaan vaikken ole koskaan miettinyt mukana kulkevia tavaroita grammatasolla. No, muutaman vuoden takaisesta sentään 30kg. ainoastaan fujille kiivetessä reilu vuos sitten f100 kahvoineen ja glaseineen tuntui aika turhakkeelta. Kevyt mittaetsin tyyliin Bessa olisi toisinaan kiva..
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Kiitos. Valitettavasti siihen neuvolarajaan on vieläkin matkaa. Mutta kalenterista löytyy päiviä ;-) Tosin en usko sinne kyllä enää koskaan pääsevänikään, ennenkuin ikä vie senkin, mikä ei ole ylimääräistä.
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Täytyy kehua että ittekin olen "laukkua" keventänyt about 15 kiloa, on kiva kattoa 15kpl maitotölkkiä kaupassa ja kuvitella, joo tosta vaan vyötärölle keikkumaan, niin leppoisa käynti...
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Olen mieluummin kuvittelematta... jälkikäteen ajatus on uskomaton.
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Tjaa, vaikka en palkilla kuvaakaan, riittävän pro runko (D700) ja siinä riittävän iso lasi (AF-S 24-70/2.8G) - ja ihmiset huomaa. Sattuipa tässä, kesäkuun puolella, 9.55 vastaavaa: Olin rotuaarin pallon luona (Oulussa) mittailemassa polttovälejä, niin oliko 11.00 sotilassoittokunnan konsetti. Jälkikäteen ajateltuna, 14-24 ois ollu hyvä ainakin yleiskuvissa. he Mutta niin, kamera ulos laukusta, nosto eteen, joku neitokainen koputtaa olkapäähän että oonko "se Kalevan kuvaaja". Kävi ilmi että 10.00 oli tällä kuvaajalla tapaaminen neitokaisen kanssa. Heh. Pahoitellen totesin että en ole, ja itseasiassa olin vain matkalla toiseen tapaamiseen PS. hyvä ilme, ja kuva jäi ottamatta, darn
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Usagille toinen lähestymista näihin paparazzeihin voisi olla vaikkapa seuraavanlainen, kun tulet sieltä hupun alta pois ja huomaat että sua kuvataan nostat sen kaulalla valmiiksi roikkuvan kameran holille ja rupeat räpsimään "lähikuvia" näistä paprazzeista
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Olisit väittänyt että joojoo ja ottanut muutamat kuvat pokkana, ja liuennut paikalta
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? Itse taisin päästä tuossa alkukesästä Latvialaisen MTV3:n loppukevennykseen kuvatesani palkilla kulkuetta, siihen tuli kameramies Latvian puolelta juoksujalkaa sohimaan lähelle.
Vs: Työskentely rauha kuvatessa - vai paparazzeja ja uteliaita ympärillä? eilen meni taas hermot selittää bronicasta ja otin f3:n tilalle, johan loppui pälyillyt ja kyselyt