Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Työpäivä sujuu

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana fangio, 1 Marraskuu 2005.

Hyvin tulee viestejä nykyään. Tänäänkin on mennyt työpäivä mukavasti, kun melkein koko ajan on pukannut uutta viestiä, kun on konetta ehtinyt kurkkimaan. Ja hauskojakin vielä.

Mielessä on vielä kevät, kun tänne tuli ehkä 10-20 viestiä päivässä.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Joo muikeasti on tullut koko ajan viestejä. Varmaan osasyyllinen oli myös tuo d200 julkaisu (Itseni kohdalla). Kuvia hiukan vähemmän tullut tänään, tai sellainen kuvitelma. No hyvä kun porukka viihtyy. Kevät oli kyllä hienoa aikaa kun lapsi oppi kävelemään.. :)

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minä en keväästä osaa sanoa, mutta kyllä tässä ihan hyvin aika kuluu.

3. Kiva että jollain sujuu työpäivä hyvin mä oon aikasen kireenä täällä...ei naurata itseasiasa yhtään. Tää ois kuulunu vissiin tonne töissä olo vitutukseen mutku ei varsinaisesti vituta joten olkoon täällä

4. Nykyjään onpi nii kiireinen että hyvä et ehtii pariin otteeseen vilkasta uudet viestit, ja näyttää siltä että vipinää on kun aina on bout pari sivuu uusia viestejä sitten edellisvisiitin.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tänään on ilmeisesti hiljaisempi päivä. Kuvia kyllä tullut runsaasti ja hienoja sellaisia.