Vs: Minä Yks starba jakaa (kuulemma) hanskoja tohon harrastukseen - kysy voisko se jeesaa. Paljain rystysinhän voi jopa satuttaa (Mulla on jo, enkä siksi tarvitse apuansa) - Erska
Vs: Minä Suojausta aavistuksen ylemmäs, ja muutenkin on vähän avoin suojaus ja rillit pois. Fleda on hyvä ja kuvassa soundi on muuten ihan ok.
Vs: Minä Ei kameraa vastaan fragatessa ole niin tarkkaa, äfterool, ei sen mahdollinen kameran salamakaan NIIN satu. Ja rillit päässänsä pitää oikeassakin taistelun tuoksinnassa vain erityisen itsevarma ja HYVÄ kamppailija. Tai sitten hajamielinen ... Ja mm. M.Alikin piti handuja hyvin alhaalla, paljon. Ja Tysonin otsahan kesti, tunnetusti, vaikka mitä iskuja. Ne ovatkin tuollaiset kovin persoonaan liittyviä asioita. Jokaisella on myös omanlaisensa, valtavirrasta ehkä hyvinkin poikkeava iskunsietokyky jne. - E
Vs: Minä En mä niin vakavasti tota kirjottannu, pientä tsoukkia, mutta ihan oikeesti voi omilla handuillaan väistellessä ja suojatessa sutasta rillit kanveesiin, pahimmassa tapauksessa dallaa vileä kuvioissaan niiden yli.