Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Askel abstraktiin empirismiin

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana mvuori, 9 Kesäkuu 2006.

1. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    ...

2. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    540 asteen täyskäännös, tuloksena käänteisuniversumi, materian ja antimaterian kohtaaminen valtavassa älynleimauksessa (e=mc^2).

3. Hieman alkaa toistaa itseään nämä kuvat:(

4. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Erittäin onnistunut kuva!

Hienoa ja kiitos, täyttää upeasti mielikuvien ja todellisuuden raja-alueet, antaa hyvin tilaa ajatuksille ja askelten suunta melankolisen suomalainen. Väkisin pistää visualisen pohdiskelun liikkellee, herättää.

Erilainen, kaikista aiemmista, myös muiden kuvien osalta, tämä on sitä mitä eräs entinen kuvajuornalisti peräänkuuluttaa ja väittää, ettei 70 luvun jälkeen enää ole muka nähty :)

Pidän poikkeuksellisen paljon, raita kruunaa!!

5. jamox

jamox

75
    0
    0
    Kuilun partaalla. Hyppäänkö ? Kun kuvaa kääntää 180 astetta pääsen uuteen nousuun. Hyvä

6. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Hieno ajatus. Voisitko täsmentää, millä tavalla ne toistavat itseään?

7. Perusteltu kysymys ja pahoitelen ajattelematonta kommettia.
    No tuo oli ensimäinen ajatukseni kuvasta ja minulle tuli se olympiakisojen aikainen lätkä kuva mieleen, sinäänsä kuvat täysin erinlaisia ja jopa kuvina onistuneita.
    Mutta oikeastaan mulle tuli mieleen ne maisema kuvat joissa luurankoja yms. Jotka idealtaa mielestäni toistavat hieman itseään.
    Nyt kuitenkin asiaa mietittyäni tarkemin, pitää todeta että olin väärässä, ei kuvasi toista liikaa itseään.
    Tuo oli huono kommetti sori.

8. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kyllä, pitkästä aikaa mvuorelta kuva, jota kommentoin. Tämä on hieno, olen monta kertaa jo katsonut kuvaa, mutta en osaa vieläkään sanoa mikä tässä viehättää. Siinä on syvyyttä,