Vs: Työhuone Hyvässä järjestyksessähän tuo näyttää olevan. Paikalla on myös lempijuomiani, Nescafe ja Laitilan Kukko. Puuttuu vain Tullamore Dew...
Vs: Työhuone Mieluummin tuota Laproaigia, vaan kyllähän tuo toinenkin kelpaa. Suksiboksi, kyllä jees. Ei suksille. Olisiko muuten sopiva studio hääkuvauksiin? kapa
Vs: Työhuone Se on tuolla oikealla olevassa pömpelissä rullaverhon (nyt ylhäällä) takana. Se on mun digipimiö. Nyt vaan ei toimi. kapa
Vs: Työhuone Polttarit olen kieltänyt ja tupakin polttaminen sisätiloissa on kiinteistön omistajan taholta kielletty. Siis tiukkapipoisen studio. kapa
Vs: Työhuone Eihän tuo Watasen kellaria muistuta ollenkaan, tuollahan on tilaa vaikkapa ohittaa toinen henkilö.
Vs: Työhuone Valoa ja avaruutta. Mun "työhuone" on about ton mustan pöydän kokonen, enkä vähättele läheskään niin paljon, kuin luulette..
Vs: Työhuone Isot ikkunat pohjoiseen ja säleverhot+pimennysverhot. Vuokra tosin hieman korkea meikäläisen kukkarolle. Voisihan tuohon etsiä jonkun kaveriksi, mutta se oma rauha on kyllä ehdoton valttikortti. Päivänvaloputket katossa. Kahdeksan ateljeeta tuossa ryppäässä, kymmenelle kuvataiteilijalle tilat. kapa
Vs: Työhuone Naisten puheita... "Kukkoa ei pysty juomaan" (Höpsänkakka!)... tännekin voi Kukot roudata, kusen sulle vastikkeeksi Koffia pullotan myös jottet pääse raanasta juomaan (tosin homma hoituu ilman pikakäyttöä).
Vs: Työhuone Täälläkin vaihdetaan ylimääräiset Kukot päittäin vastaavaan määrää peruslitkua (Koff, Karhu, Karjala ym).
Vs: Työhuone Makuasioita sanoi koira kun persettään nuoli.Kaveripiirissä ei ole juuri Kukko faneja,mutta jospa se onkin "taitelijoiden" juoma.