Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Tyhmä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana MJK, 3 Elokuu 2005.

  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Haastaja: jaskau
    Aikaa käytetty: 42h

    [​IMG]

    :: Tämän viestin loi Haasteen automaatinen viestimuotoilija ::
     
  2. Lienenkö vähän tyhmä kun minulle ei auennut "tyhmä". Onko Asicsin kengät tyhmät? Onko henkilö tyhmä kun istuu eikä juokse? Eihän kuvan tarvitse välttämättä (tyhmälle) katsojalleen mitään sanoa, eivät kaikki voi aina ymmärtää. Täytyy jatkaa pohtimista.
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ei aukene. Vai olisiko se että on pirun tyhmää laittaa tämä kuva vaikkapa aukeaan? Onks tää taidetta? Tyhmää taidetta? Pitääpä siirtyä keppanan seuraan miettimään tyhmyyden suurta sisintä. Dumps, dumps..
     
  4. Joo, ootte tyhmiä :D Siks se ei auennut. Ilman noita kommentteja ei olis ollut läheskään yhtä hauska kuva. Aattelin kanssa ensin jotta nauhoissa olis jotain, mutta tajusin sentäs mikä on jutun juoni. Enpäs kerro, lällällää :)

    Sepe
     
  5. jep, eme ja keppana on tyhmiä ^^
    ihan selvästi on tyhmyyttä kuvassa :)
     
  6. No hitto, nyt neljättä kertaa kun kuvaa tuijottelin hiffasin oman tyhmyyteni lisäksi myös kuvatun tyhmyyden.
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    *valaistui..* ..öööö.. ..tajuttu.. O_O
     
  8. emerik tais nähdä valon tuolla ircin puolella ;)

    Sepe
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ...niin mä valaistuin kun suuret gurut sanoi katso ja niin syntyi valon pilkahdus tunnelin päässä! ja mä valaistuin! =)

    ..mut mut mut mut mut jos siirtys sinne kiellettyjen hedelmien..

    ..kanavalle. :)
     
  10. Yksinkertainen juttu toimii. Ihan tyhmä toi Mikko - eiku fiksu :)
     
  11. mää hoksin tän heti :)
     
  12. Nyt vasta toisella kerralla kanssa tajusin. Siis mä oon se tyhmä :p
     
  13. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Jipii. Omalta osaltani kiitos kaikille ettette ole selittäneet jujua tähän ketjuun. Erikoiskiitokset Keppanalle sekä Emerikille, suoraselkäisiä ja rehellisiä kommentteja jotka varmasti toivat hymyn monien kasvoille :)
    Tarinan opetuksena voisi olla, että tyhmääkin kuvaa kannattaa miettiä ennen tuomitsemista ;)

    Terveiset sille kaverille kuka käveli tiellä silmät pyöreinä ja ihmetteli mitä kuvaan.
     
  14. Ihan tyhmä kuva;) Ei suinkaan ihan bueno haastekuvaksi, kyllä se tyhmyys sieltä löytyy.
     
  15. Hyvin on tyhmyys tiivistetty niin, että itse kukin pääsee mukaan. Eli hyvä.