Vs: Mistä Op/Tech:in tuotteita Maitolaituri TV verkkokauppa; video- ja valokuvaustarvikkeet edullisesti http://www.procameragear.com/catalog/ (usa) Hesasta en tiijä.
Vs: Mistä Op/Tech:in tuotteita Optotekissä on joskus ollut, oman hihnan ostin sieltä pari vuotta sitten.
Vs: Mistä Op/Tech:in tuotteita Omat Hood Hatit tilasin Maitolaiturista ja homma toimi ihan ok. Paitsi, että toimitusaika oli varmaan yli 4 viikkoa eli nopeammin olisi tullut vaikka kuusta.
Vs: Mistä Op/Tech:in tuotteita Maitolaituri on kyllä toiminut nopeasti ja hienosti palvelunsa suhteen omalta osalta. Häkellyttävän nopeasti suoraan sanottuna, viimeksi kun tilasin niin laitoin tilauksen iltapäivällä ja seuraavana aamuna oli kajjaanissa. Kun itse olin varautunut normaaliin tapaan että päivä tai pari kestää kun tänne korpeen eksyy paketti. Tietysti jos tuote on ollut loppu niin voihan niiden saatavuus kestää, olipa sitten mikä firma tahansa kyseessä. Ja tuosta op/tech hihnoista että niissä on se pieni miinus että on niitä muovisia liitososia aika monta kun on irrotettava. Saisi joku tehdä tukevia hihnoja ilman noita liittimiä, myös perinteisemmän oloisia. Pieni markkirako tuossa olisi kyllä jollekkin (ompelija) yksityisyrittäjälle mielestäni.
Vs: Mistä Op/Tech:in tuotteita Varmaan ihan hyvä ostopaikka, jos tavaraa on hyllyssä. Hood hattejä ei ollut. Nettikauppa on siitä kivaa, että voit heittää 10000000000 artikkelia myyntiin ilman, että mitään on olemassa. Sen kun odottelet tilauksia... ja lasket tukkurien varaan. Mun kritiikki Lens/Hood Hattien toimituksen suhteen perustui siihen, että ko. yritys "edustaa" OP/TECHiä Suomessa ja silti tuollaisia halpoja tuotteita ei ollut varastossa. Nyt näyttäisi olevan eli asia lienee kunnossa. Suosittelen varauksetta ko. kauppaa ja erityisesti tuota suojusta. Ihme, että kesti noinkin kauan keksiä niin nerokas tarvike. Kiitokset OP/TECHille (ja laiturille) vuosituhannen innovaatiosta.