Tässä talossa on mielenkiintoinen puutarha, jossa mukana oloissamme harvinaisiakin lajeja... Jos tämä kuva on ollut mukana aikaisemmin (ehkä eri nimellä) pyydän anteeksi etukäteen.
Vs: Nousevan auringon talo Ei kyllä hirveästi houkuttele astumaan tuosta ovesta sisään. Aika pelottava kuva.
Vs: Nousevan auringon talo Olen kyllä aina pysähtynyt katsomaan kuviasi, kun niistä yleensä oppii jotain. Tästä en valitettavasti löydä mitään koukkua. T Jukka
Vs: Nousevan auringon talo Itse asiassa sisällä on sangen viihtyisää. Jukkis on kyllä oikeassa siinä suhteessa, ettei tarkoituksellista koukkua olekaan.
Vs: Nousevan auringon talo Ihan mukavan näköinen kuva, mutta nimi antaa olettaa jotain paljon hienompaa.
Vs: Nousevan auringon talo Et sitten tiedä mitä nousevan auringon talolla tarkoitetaan? se ei taida olla noin normi kansalaisen mielestä mitään hienoa...
Vs: Nousevan auringon talo Kaipa ensimmäinen, mitä mieleen yleisesti tulee on vaikkapa tämä: "There is a house down in new orleans They call the risin sun And its been the ruin of many a poor girl And me, oh god, Im a-one" Bob Dylan ............................ Mutta nimitys voi koskea monenlaisia ja täysin vastakkaisia paikkoja läpi maan. Jokaisella lienee kuitenkin oma tarinansa, miksi se voidaan liittää käsitteeseen "Nousevan auringon talo"
Vs: Nousevan auringon talo Animalsin versio taitaa olla se ensimmäinen levytetty, mutta perusidea taitaa olla suurin piirtein sama eli suuret odotukset, jotka koituvat sisäänastuvan turmioksi. Wikipedian mukaan ihan jenkkiläinen kansanlaulu alunperin. Tästä kuvasta valitettavasi puuttuu se houkutteleva tekijä, joka veisi huomion kaikelta rappiolliselta, joka sisällä odottaa.
Vs: Nousevan auringon talo mikähän tuosta katosta nousee, piippu? JOtenki siihen mun katse tarttuu.... Kyllä tuosta kuvasta "kuulee" stoorin, kullakin katsojalla tietenkin omansa. Talo mäen päällä ja aurinko on tuohon julkisivuun osunut tuhansia ja tuhansia kertoja. Mutta kehitys kehittyy ja silloiset asukkaat ovat nyt pitkin maailmaa. Mutta heille se on edelleen Nousevan auringon talo. Positiivisessa mielessä, sanoipa laulujen legendat vaikkapa päinvastaista. Hyvä kuva siis, katsoja voi miettiä oman versionsa. Pääasia että miettii hetkisen edes jotakin, sehän kuvan funktio usein on.