Vs: Menneen talven lumia Yllätyin, koska eihän tässä ollutkaan kysymys Nokian puhelimesta, tai mikä mikrosofti se nykyään on. Ykkös kuva kertoo suomalaisesta maaseutukulttuurista vastaansanomattomasti. Muut kuvat puolestaan kertovat meidän vuodenaikojen muutoksista myöskin hyvin. Varmasti näillä vuodenaikojen suurilla vaihteluilla on ollut oma osuutensa suomalaisen luonteen kehityksessä. Tykkään kuvista. Ei mulla muuta, kuten eräs ministerikin erään kerran totesi.
Vs: Menneen talven lumia Tuo ensimmäinen kuva toimii, mutta nuo kaksi muuta on selkeästi heikompia otoksia. Hyvää tuo tummuus, joka on tuotu kuviin. Ei nyt mitään mullistavia, mutta eipä niiden aina tarvitse olla.
Vs: Menneen talven lumia Tuo puun kupeeseen parkkeerattu akseli on kuva, jonka tarinan haluaisi heti kuulla
Vs: Menneen talven lumia Pitääpä joku kerta kysäistä. Tosin mä luulen ettei todellisuus nyt vastaa mielikuvitusta tässä.
Vs: Menneen talven lumia Voi olla - kysy kuitenkin. Pyörä voisi olla jostain ikivanhasta kuorma-autosta tjsp...
Vs: Menneen talven lumia Ykkönen on kyllä komea, jättää suraavat kaksi kuvaa kyllä täysin varjoonsa. Hieno kuva ( kuvat)
Vs: Menneen talven lumia Kiitksia. Hitsi olisi pitänyt laittaa tuo rengaskuva viimeiseksi niin olisi ollut aavistus tarinaa.