Vs: txp + hc-110 pohjahuntu Värinegassa tän näkee to-del-la hyvin, tän latentin kuvan pilaantumisen. Se kun on se perusnelisatanen värinega kamerassa vuoden-puoltoista, niin alkupään (eli sillon toissakesänä siskonlikan kaiman lakkiaisissa otetut) kuvat on täysin erivärisiä kuin loppurullan kuvat, jotka on kuvattu tänä aamuna ennenkuin lähettiin kaupungille rullaa kehitykseen viemään. Tulee vastaan päivittäin. Saapihan tuon toki korjattua, ellei filkka ole ollut jo alkujaankin vanhentunutta/hyvin lämmitettyä.
Vs: txp + hc-110 pohjahuntu Ei kun tarkoitin tuota hunnuttumista, taustasäteily tekee kyllä hommansa ja filmipohjasta tulee 20 vuodessa aika tumma, eli kontrastin hakeminen on sitten aika tuskaa. Itse asiassa mulla on jokin kerta jäänyt filkka vuodeksi makaamaan kameraan ja kyllä se alkupää on selvästi tummempaa kuin ne viimetteeksi kuvatut. Paras olis kehittää heti kuvaamisen jälkeen, mutt kun noita kameroita piisaa, eikä millään ehdi kaikkia tyhjentämään. Nytkin on 8:ssa kamerassa 400:sta sisällä ja talvi uhkaa.
Vs: txp + hc-110 pohjahuntu Löysin kaapista n. 20 vuotta vanhaa Pan-F:ää itse purkittamani kasetin ja kuvasin. Aika raju huntu.
Vs: txp + hc-110 pohjahuntu Pahoittelen yöllistä kirjoitusvirhettä..... Hyvä että pilkun rakastelijoita riittää.