Mielestäni turun sinappi voisi tehdä isän tulisesta vahvemman kun sitä joutuu laittamaan niin paljon makkaran päälle.En tiedä miten turkulaiset hyväksyisivät stadin slangilla höystetyn nimen esim:FAIJAN ELDISTÄ. Vahvempi versio varmaan menestyisi Helsingissä.Mulla oli mahdollisuus vertailla virosta ostettua sinappia suomalaiseen niin asteikolla kymmenen suomalainen vahvuus 4 ja virolainen 8:n.
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Se nykyinen on kyllä jotain mietoa sinappikastiketta. Esim. Hangon sinappi on siltä osin paljon maukkaampaa, joskin sen saatavuus on huono...
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Pöltsamaa Sinep on kyllä omaa luokaansa.
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? En ole vielä maistanut, mutta maistan jos myyjän löydän. Aura ja Turku on värjättyä kaurapuuroa. Jlleenmyyjt | Hangonsinappi
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Hangon oli totaalinen pettymys. Luulin että korkea hinta takaisi laatua ja tujuakin, mutta sehän oli ohutta, makeaa ja mitätöntä ilman minkäänlaista muikeutta. Taisi päällä lukea jotain muka vahvasta. Sinapista pitää jäädä pitkä maku ja siinä pitää olla jonkinasteinen polttavuuskin sentään. Siemenistä, siemenistä se varmaankin paljon riippuu...
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Frysari oli ainutlaatuinen enkä ole verrattavaa vielä löytänyt kaupoista. Mun broidin tekemät pääsee samaan sarjaan parhaimmillaan. ed. Näköjään kirjoittavat Fryysari: http://www.uusimaa.fi/artikkeli/159752-legendaarinen-fryysari
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Ei kai kotona tehtyä voita mikään, jos haetaan maksimaalista potkua. En ole syönyt hankolaista vuoteen, joten en osaa sanoa ovatko muuttaneet reseptiä turkulaiseen makuun. Jossain vaiheessa oli kuitenkin keskivertoa enemmän napsua.
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Tässä asiassa olen täysin samaa mieltä,Tallinnan reissulta parin mallasviskin lisäksi Pöltsamaan sinappi on must. Niitäkin useampi tuubi.
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Alusta asti Hangon sinappia käyttäneenä en ole huomannut mitään muutosta makuun, vaimo joskus ostaa vahingossa Turun tai Auran sinappia, en pidä niistä.
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Pöltsamaa kange sinep. On stydiä kamaa, mutta ah niin hyvää. Ei tartte paljoa
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Jep, frysäri (myös yksi lausuntamuoto) oli sinappipaikkojen kunkku. Todella harmi kun lopettivat sinapin teon ja koko lafkan itse frysärin kuoltua. Tuolla on nuorena monet kerrat aamuyöstä kapakan jälkeen otettu kyynelet silmiin sinappista lihistä tai kiuasmakkaraa syödessä
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Harmillisen huonosti säilyvää kamaa vaan on, mutta toisaalta lienee lisäaineetonta.
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Poppamiehen sinapit on herkkuja. Itse olen Savuchilisinapin suurkuluttaja. Poppamies
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Sitten on Mausteaitan Kotisinappi, joka on ihan mukiinmenevä kaupan tuotteista.
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Kotisinappi on ok. Ja sit toi Viron Pöltsamaa kange sinep on jo vuosia kuulunut reissu tuomisiin. Tietty dijonit tiettyihin juttuihin. Ei ole yhtä oikeeta, sinappin tyyppi riippuu käyttötarkoituksesta.
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Ei oo kovin hyvää turun sinappi. T Jukka
Vs: Onko isän tulista sinappia liian mietoa jos sitä joutuu laittamaan paljon ? Dijon on loistavaa. Smetana-dijon marinadi haukifileille, nam. skånelainen on kanssa oikein hyvää esim kinkun kanssa. Mutta minusta kumpikaan noista ei ole parasta grillimakkaran kanssa. Toisaalta hyvän maustetun grillimakkaran kanssa en kaipaa sinappia lainkaan.