Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Tv ohjelmat.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 21 Joulukuu 2005.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Siinähän noita hyviä on. Silti Lost toimii mulle helvetin hyvin. Varsinkin kun pari jaksoa päästään eteenpäin niin alkaa juoneen tulemaan tolkkua. Ja valaisu... Kannattaa katsoa tarkkaan miten noita ihmisiä valaistaan.

2. lost oli mustakin aika surkea esitys. voin perustella jos joku haluaa

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kakkonen 22:05 Star Wreck VI: In the Pirkinning
    Klassikko? :)

4. juice

juice

912
    0
    0
    Ehdottomasti. Tää oli loistava, etenkin kun ottaa huomioon leffan taustat.
    Näyttelijäntyö oli joidenkin esiintyjien kohdalla hieman hakusessa, mutta CGI-osuudet kuuminta hottia.

Plussana ehdottomasti fiilis mikä tulee kun kuulee trekkiä ja B5:ttä suomen kielellä :)

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    21:00 SubLeffa: Accidental Spy - vahingossa vakoojaksi (K15)
    Nelonen 23:20 Deadwood

6. Tiistai on aika hyvä töllöpäivä, eka Shield ja sitten Deadwood. Lost putoaa kanssa.

7. Juu, tämä lapsi katseli toisella silmällä muutaman minuutin ja heti näin toiminta-unta ;-)
    Haluatteko kuulla? No kerron silti:

"Mun piti päästä talviselta vuorelta alas ja hyppäsin vaan pokkana, kun alla oli kuusimetsää. Hienosti tiheä puusto jarrutti ja ihan mukava alastulo lumeen. Seuraavalta kielekkeeltä vielä sama uusiksi. ..ja sitten jyrkkää rinnettä vesakkoa alas. Alhaalla olin sitten talvisella maantiellä ja harmitti kun kukaan ei ollut nähnyt eikä ollut ketään kenelle olisi kehunut..."

8. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kieltämättä outo, no ehkä tuon syynä oli että mahdollisesti "kikkeli" saattoi vilahtaa nanosekunnin ajan ruudussa?

9. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Mtv3 21:15 Minority Report (K15)

10. YLE1 18:35 Kuvamuistin pelastaja

"Sirkku Döllen työnä on ostaa divareista ja kirpputoreilta kuvia museoviraston kokoelmiin. Häntä huolestuttaa, mitä digitaalisen ajan kuvatulvasta lopulta säilyy tuleville polville. Stereo."

Tuohan pitää katsoa.

11. Kiitos vinkistä itselleni!

Olipa kiinnostava ja ajatuksia herättävä pätkä.

Taitaa muuten tulla huomenna uusintana joten nyt joka kundi ja giltsi hopi hopi virittämään ne veehooässät oikealle taajuudelle.

Minä tallensinkin ohjelman Nebulalla digitaaliseen muotoon...