Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Tv ohjelmat.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 21 Joulukuu 2005.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
  2. Tänää tulis näköjää American Chopper neloselta. En oo kattonu kertaakaa viel. Varmaan tyypillistä Ameriikan hapatusta, mut onhan siinä vissii OIKEITA moottoripyörii. Täytyy vilkasta ainakii.

3. Moottoripyörien Holgia?

4. Holgia? Kaipaisin perusteluja esitykselle.

5. Jos tarkoitat HD:tä, niin huonoja, epäluotettavia, täriseviä, vuotavia, huonoilla ajo-ominaisuuksilla varustetuja, amerikkalaisiksi tosin edistyksellisiä, 1920-luvun tekniikkaa sisältäviä elämäntapainiaanien sankarivälineitä.

6. Noh, kuka tykkää mistäkin. Mielipiteet on vapaita. Mun mielestä ne on hienoja pelejä kaikkine surullisine vikoineen. Koitapa purata piiputtava viimistä mallii oleva japsipyörä tien laidas. HD:n tekniikka on onneks just niin vanhaa kun on ja siks yksinkertasta. Elämäntapaintiaaneista ja sankaruudesta en viiti sanoo mitää.

7. Ajan mielummin kuin korjaan pyörää tien laidassa. Kuten sanottu, kukin tekee mitä haluaa..

8. Eiköhän se oo niin parasta.....

9. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Ainoa ohjelma, jota telkkarista on tullut viime aikoina katsottua, on Volvo Ocean Race. Muuten telkkarista tulee lähinnä p#sk##.

10. Campv:ltä kun loppu noi vokaalit niin täytyy auttaa, siis paskaa. Ja olen jopa samaa mieltä hyvin pitkälle, vaikka johonkin roskaan tilapäisesti tartunkin. Meillä tarvitaan telkkaria eniten lastenohjelmien katsomiseen.

11. Onko kakkonen nyt päällä?
    Luontokuvausta..

12. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Ei ole päällä. :/

13. No, oli tanskaa ruotsiksi tekstitettynä ja kuvaus oli videoimista..

14. Anonymous

Anonymous Guest

Noi tulee digi fst:eeltä suomeksi tekstitetyinä.
    Siis jos on tv2 fst niin usein FST oma digi kanava teksti suomeksi.

15. Jossu

Jossu

566
    0
    0
    Teksti tv:stä löytyy yleensä suomenkielinenkin tekstitys.

16. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    voeh, voeh, pitäs ostaa vielä teksti tv? Ei ole ees vielä sitä digi tv mulla :´(

17. Anonymous

Anonymous Guest

Onneksi löytyi ;).

Pieni kottaraisparvi siinä lopussa! Jonkinlaista omistautumista asialle kuvastaa 12 tunnin kökkiminen teltassa, helvetillisessä helteessä ;).

18. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Nelosella 21:00 Elokuva: Terminator - tuhoaja

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jestass, joku joka on samaa mieltä mun kans!

20. Itseasiassa sinä olet samaa mieltä jonkun toisen kanssa. :)