Täss joululahja minulle: Kaikki Ruuvit löysällä -jaksot lähes putkeen Sub-tv:llä aattona ja päivänä: http://www.subtv.fi/ohjelmat/ohjelmatiedot/index1_.shtml/20051224?24.12 ja http://www.subtv.fi/ohjelmat/ohjelmatiedot/index1_.shtml/20051225?25.12 Jeee!!! Ei ku rok
TV2 talvi/kevät/kesä/syyssää klo 18.15. Joka päivä, paitsi lauantaina. Siinä dramatiikkaa riittävästi omiin tarpeisiini.
22:00 SubLeffa: Hurja joukko Vaikuttas ainakin esitekstin mukaan varsin ok leffalta, olen saattanut katsoa mutta ei muistikuvaa ole. Mutta laitetaanpa vinkiksi tämä. Hurja joukko (1969) - IMDb
Ainoa syy mikä voisi olla digisovitinhömpässä magneettina, on se että sieltä tulee paljon dokumentteja. Mikä tosin on silkkaa huijaus-houkute. Varsinkin jos niitä ei kukaan katso.
70's Show, CSI:t, Sillä Silmällä, 4D-dokumentit (välillä, ei aina) Myth Bustersia ja Lostia odotellen Ooh. Suit you, Sir
Hurjapäät oli aika makee leffa mikä tulikin tässä aiemmin jo hiukan mainostinkin. Loistava ja erittäin verinen. Tänään tulee ykköseltä.. 21:30 Dogville (K15) ..en ole itse katsonut mutta vaikuttaisi ihan mielenkiintoiselta. Itse en ole katsonut aiemmin joten hiukan mysteeri on sitten onko hyvä leffa kyseessä? Vaikuttaisi hyvältä. Neloselta tulee yöllä tuo.. 00:30 Elokuva: eXistenZ ..harmi vaan että parituntinen leffa alkaa olla jo aika tuskastuttavaa katsoa tuohon aikaan. Muuten vaikuttaisi myös mielenkiintoiselta. Tuskin jaksan katsoa kokonaan, mutta ehkä joku jaksaa? Nyt on Joululoman aikaan tullut päivisin hyviä piirrettyjä myös päivisin, harmittavasti en niitä ole muistannut kirjoittaa. Kuitenkin onhan täällä perheellisiä ihmisiä, no toivottavasti vanhemmat ja pienokaiset on ne kerinnyt tsiikailla.
Ei videolle ottaminen onnistu? Elokuva on niin säälittävä jööti että itse asiassa suosittelen sen katsomista. Siitä kyllä huomaa että ei kaikista ole henkilöohjaajiksi.
Mulla ei ole videoita, ei edes dvd. En ole ostannut niitä kun katson niin harvoin televisioita tai elokuvia. Tosin tietokoneelta voisin katsoa dvd mutta ei oikein sellainen innosta.
Jouduin eilen kahden nuoren naisen painostuksesta elokuvateatteriin katsomaan ylpeys ja ennakkoluulo-elokuvan. http://www.finnkino.fi/elokuvaesittely.asp?movie=962 Täytyy sanoa, että oli paljon hyviä kuvia, joita oli kiva katella. Aika luonnollisen oloista kuvakerrontaa, mutta muutamassa kuvassa oli kyllä vähän turhan kirkas fillivalo.
Hyvänä uutisena on se että nelosella ruvetaan näyttämään perjantaisin (20.1 alkaen) Galagticaa. Uudelleen tehtyä sarjaa. Innolla odotan.
Galactica on joo sarja jota voisi vilkaista.. Vanha oli aika tiuhaan seurattu lapsena. Ja myöhemminkin. Vesku
Tässähän joku vuosi sitten taisi tulla ne vanhat 80-luvulla tehdyt jaksot tai ainakin ne itse tuli katsottua. Aika mahtaviahan ne oli vaikka niin kauhean vanhoja ovatkin. Noi uudet jaksot oli kanssa mainoksen mukaan varsin pätevän oloisia, Cyloneita en nyt nähnyt kyllä mut niitten aluksia. Hitto nelonen kohta alkaa olla meikän suosikki kanava jos tuollaisia juttuja alkaa enemmänkin julkaisemaan.
No, osa jaksoista toimi paremmin ja osa huonommin. Kuten yleensäkin. Vähän oli efektien kierrätystä jo alkup leffassa. Teemalta tulee kaiketi useimmiten katsottua 'sarjoja', nyt menossa 1. maailmansota. Toinen 'sarja' jota tulee seurattua on ykkösen sunnuntaina tuleva historiadokkari ja kolmas Prisma riippuen aiheesta. Galactica nyt olisi hiukan erilainen mutta ei sitä töllöä niin kauheasti enää jaksa katsella joten saa nähdä miten isoG:n kanssa käy. Vesku
21:00 SubLeffa: Impostor - soluttautuja Philip K. Dickin Impostor (2001) - IMDb Philip Dickin novelliin tai kirjaan (tarina) perustuva. Ei hajuakaan onko hyvä mutta pitää nyt tsiikailla ja katsoa minkälainen on. Scifiä kuitenkin joten kiinnostaa.