Oon joskus ostanut pps 8 pluginin ja siihen on luonnollisesti lisenssinumero. Pian sen hankinnan jälkeen sai ilmaisen päivityksen 9.0, sitten 9.5. Oon käyttänyt sitä yhteen spesiaalihommaan kohtuupaljon....muttamutta. Nyt vaihtui kone, ja asennuksen jälkeen ei tietenkään huoli mun lisenssinumeroa....jotain pitäis keksiä, mutta mitä. Englanninkielitaito on todella hidasta sorttia.
Vs: Perfekt Photo Suite ongelma Jos se vanha kone on olemassa, pluginin asennus pitäisi poistaa siinä. Sitten sen voisi asentaa toiseen koneeseen. (http://files.ononesoftware.com/site/user-guides/PPS8.pdf , sivu 14) Mutta ilmeisesti pluginin saa asentaa kahteen koneeseen, joten riittäisi, jos jäljittää toisen vanhan koneen ja poistaa siitä asennuksen. Muussa tapauksessa lienee otettava yhteyttä firman tukeen: "If you encounter this error, please contact Customer Service. Manually activating the product will not be possible if you receive the above error. Please be prepared to provide ALL of the following information. License number Registration details (First name, Last Name, Address, Phone number, Email Address) Order number or Purchase Receipt" http://www.on1.com/support/contact-cs.html
Vs: Perfekt Photo Suite ongelma Joo, poistin sen vanhalta koneelta, ei vaikuttanut. Ongelmahan on siinä, että lisenssi on 8:lle kun 9.5:ta yritän asentaa. Pitää varmaan kattella jostain se 8 lataustiedosto jonka poltin DVD:lle ja sitten päivittää se ysille....jos se levy jostain löytyis.