Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

A cup with seven pearls

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tapiola2006, 2 Kesäkuu 2008.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: A cup with seven pearls

Tämä on hieno taiteellinen valokuva.
    Ainut harmi, että ainakin minä laskin 6.5 helmeä, alin on hieman poikki.
    Mutta olisi vielä hienompi nimi A cup with six and a half pearls (tämä ei ole vittuilua, kuva on oikeasti mielestäni hieno ja hyvin nähty)
    T Jukka

2. Vs: A cup with seven pearls

Hienosti menee meditaatiokuvan puolelle.

3. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Kaunis, miellyttää silmää. Mutta jotenkin takaraivossa kaivertaa reproamisen epäilys ja häivähdys Birger Kaipiaista?

4. Vs: A cup with seven pearls

Älä, onkos hänkin tehnyt tällaista? Täytyypä käydä Kaipiaisen tuotantoa läpi.

Kuva syntyi Luovan valokuvauskurssin 1. tunnilla, jolloin tehtävänä oli kuvata abstrakteja näkymiä lähikohteista. Käytännössä siis esim. alle metrin päässä olevia kohteita.

5. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Ei valokuvia, mutta kuvasi toi mieleen hänen lasinsa. Siis kyse on minun assosiaatiostani.

Mikä kuvasi kohteena oli?

6. Vs: A cup with seven pearls

ATK-luokan arkistokaapin pinta, johon heijastuu auringonvalo sälekaihtimien välistä. Optiikka kiinni pinnassa, eli tahallaan liian lähellä.

7. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Jos takaraivossa kaivertaa ajatus Kaipiaisen kupista, on reproaminen aika kova sana, sillä kupin on vaikea kuvitella tuollainen ihmisen silmissä. Vaikka kohteena olisikin (ja ei ollut) kuppi, mukana olisi ollut iso määrä kohteen tulkintaa. Jos se on reproamista, kaikki on reproamista (onneksi se ei ole).

8. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Kun kohteena ei ollutkaan Kaipiaisen työ niin kuvaajan näkemys osoittaa Kaipiaismaista taituruutta ja minun "reproamisen epäilys" osoittautui vääräksi.