Hyvin pongattu tilanne. Kuvaan osunut ohikulkijakin sopii kuvaan varsin hyvin ilmeeltään, kahvikuppi jäi hiukan mietityttämään onko tämä jonkin asteinen vertauskuva spermakuppina? Kyllä ne jotku osaa nämä kuvat!
Hauska kuva, mutta olisiko tää niillä rajoilla missä kohde asetetaan huonoon valoon? Meinaan jos ei oo lupaa kuvattavalta, muistaisin vain että tuollainen rajote laissa olisi ihmisten kuvauksen suhteen? Kysyn vain mielen kiinnosta minua asia ei henkilökohtaisesti se vaivaa. Kuvana hyvä.
Onkos tää Nieppi? Eiköhän se siinä tapauksessa ole ihan poseerauskuva? Vaan ihan asiaa. Intiimiongelmiin saa nykysin apua - olen ainakin kuullut sellaista. Se on hyvä, ennen joku vetäisi ittensä hirteen potentiaalisena hoitokeinona.
No sorry ei ollut tarkoitus nipotta ja en tunne Nieppiä kun en ole päässyt sisäpiiriin kovista pyrkimyksistä huolimatta. Kysyn vain asiaa että olisiko tämä sellainen ei niin mairiteleva kuva josta tuolla laissa puhutaan. Itse en ainakaan haluaisi olla vastaavassa kuvassa hesarin kannessa. Ja koska kuvaan on ilmeisesti mallin lupa niin onpa oikeasti hauska kuva. Nimimerkillä Niilo Nipottaja joka paikan kyyllä.
Osta hassu hattu ja tule seuraavaan miittiin mukaan. Kyllä kai tämä ehkä menisi siihen kategoriaan, ettei tätä voisi julkaista ilman lupaa. Toisaalta taas jokainen vetää tuosta kuvasta omat johtopäätökset ihan itse pikku päässään, vaikka sommittelu ohjaakin ajattelua tiettyyn suuntaan. Kohde ei oksenna, konttaa, kuse, pasko tai tee muutakaan ei-mairittelevaa, joten en ole varma, miten kävisi tämän kuvan kohdalla. Ilmoitin Niepille, että tämä kuva menee Kameralaukkuun ja jotain se murisi vastaukseksi.
Joo, selkis. aloin vain itsekkin mietiskelemään, että olisiko tämän kuvan julkaiseminen lainvastaista vai ei.
Tämä kirjoitustyylisi ja ainainen perusteeton provosointisi sisäpiiristä alkaa maistua jo puulle. Onkohan sinulle jäänyt levy päälle jostain muista yhteyksistä? Olen varma, että et ole voinut pystyä muutamassa päivässä, mitä olet ollut täällä jäsenenä, tekemään tarpeeksi hyviä johtopäätöksiä tuollaisia väittääksesi. Anna jotain faktaa väitteittesi tueksi. Vai onko tarkoituksesi ainoastaa ärsyttää ja provosoida? Olen ollut täällä foorumin ensimmäisistä viesteistä asti mukana ja olen sitten varmaan sokea, mutta mitään sisäpiirejä, toisten yletöntä mollaamista, poissulkemista, nonchaleerausta, keskinäistä kehuskelua, kuten pikkulasten leikeissä lastentarhassa on tapana, ei ole täällä näkynyt. Uskon, kun vedät vähän aikaa henkeä, poistat ennakkoasenteesi ja tutustut foorumin menoon tarkemmin pääset foorumin fiilikseen paremmin mukaan ja huomaat, ettei täällä ole kuvittelemaasi sisäpiiriä. Jos jatkat samalla asenteella kuin tähän asti, kenelläkään ei ole hauskaa. Tämä oli henk. koht. mielipide. Jatkot jonnekin muualle. ------- Kuvasta: Ilme sopii hyvin mainoksen yhteyteen. Naamasta näkyy, että toivoa tulevaisuuteen on ja ajatuskuplassa näkyy neiti jäykistyneen vaihdekepin kanssa touhuilemassa.
Nyt ja tässä yhteydessä tuo sisäpiiri oli vitsi ja luulen että niin sen myös useampi ymmärsi. Ei minulla ole tarvetta riidellä kenenkään kanssa, katselen kuvia ja komentoin niitä. Ei muuta sanotavaa.
Otan Tare takaisin mitä sanoin päivällä tästä kuvasta, tuli toimiva paketti. (Totesin Tarelle, että tämä viaton kauneuden ruumiillistuma tuntui olevan liian kulmaan ängetty.)
Tämähän on aivan loistava paketti. Hauska ja ajankohtainen (=mainokset on juuri nyt liikenteessä, muuta en myönnä ) Hauskasti otettu idea ja napattu kuva, sopivasti peitetty tekstiäkin Niepillä. (Mies ja ..) Vesku
Kuvana hyvä. Yleisenä juttuna, ei oikeastaan tähän nimenomaiseen kuvaan liittyen tuli mieleen... Jos sanotaan noin, niin onko kuvan "loukkaavuus" julkaisijan vai katsojan vastuulla? Henk.koht. olen sitä mieltä, että sommittelun tulee ohjata ajattelua, vaikkei katsojalla olisi tuon taivaallista tietämystä sommittelusta. Edit: sanat meni sekaisin.
AIVAN SAMA !! Tare vankilaan niepin halveeraamisesta...Nieppi on vastuussa itse omista erektiohäiriöistään...pistefi... (sisäpiirilöpinää ilman hassua hattua )