Kohtuu räväkän otsikon oot kehittänyt. Olet saanut WC-valaistuksen toimimaan ja kuvan kaatuilemaan sopusuhtaisesti (miehen etukeno asento kompensoi vinoa ovea). Mitähän tuossa matolla olevassa lehtisessä lukee? Tulee helposti mieleen, jotta harmaus lähtisi tuosta?
En nyt tiedä kannattiko se vaimo tämän takia pistää kylmäksi, mutta hyvä kuva tämä kyllä on. IP-osoitteesi on ylläpidon tiedossa, poliisi on jo ovella plim plom!
Kaatuva fiilis tukee kuvaa hyvin ja sen ahdistavuutta. Ehkä tummahko mutta toisaalta se viestittää sitä raskautta ja Suomalaista miehen arkea. Henkilökohtaisesti otsikko on huono ja musta olisi parempi että kuva itsessään kertoo sen mitä pitääkin eikä otsikko, mutta se ei kuulu kuvaan joten ei siitä sen enempää.
Toimii. Keskitetty valaistus toimii myös. Angsti välittyy. Otsikko on roisi, mutta saahan se välillä ollakin.
Kuvana hyvä, mutta nimi ei välttämättä oikein istu kuvalle. Tarvittaisiin joku nimea tukeva esine, esim. veitsi lattialle tjsp. Tummien ja vaaleiden sävyjen leikki toimii kuvassa. Saadaan mukaan ääripäitä. Mulle tuli jotenkin mieleen pitkäaikaistyöttömyys tai maalta kaupunkiin muuttanut ahdistunut laatikossa asuja. Kaipa kuva onnistuu synkkyyden tavoittelussaan, jos tällaisia asioita tulee päällimmäisenä mieleen katsojalle.
Mielestäni nimi ei peilaa kuvan sisältöä, tai toisinpäin, kuten ennenkin on ehditty sanoa. Olin odottanut hiukan enemmän kuvalta sisällöllisesti - ei niinkään veitsiä tai verta tai mitään sellaista - kun tuollainen otsikko tuli eteen, mutta aineksia oli minkäänlaiseen assosiaatioon silti aika vähän. Esimerkiksi se harmitus ei välity mistään, pikemminkin mies näyttää katuvalta, miettivältä tai päänsärkyä potevalta. Olisin ehkä toivonut enemmän kieroutta koko kuvaan. Itse kuvasta minulle jäi valitettavan tyhjä olo.
Vaihda kuvan nimi niin toimii paremmin. Tosin kuvaa voi katsoa ilman nimeäkin ja keksiä sille itse nimen. Synkkyys tulee tummuuden myötä hyvin esiin ja masennus. Kuvakulma on myös hyvä. Tää on kokonaisuudessaan vallan hyvä ja kertova kuva.