Lauantaina olisi siis Pohjois-Helsingissä tiedossa ilmainen konemusiikin ulkoilmatapahtuma Konefestari. Lisätietoja voi lukea osoitteesta: Konefestari. Kiinnostaisiko kameralaukkulaisia kokoontua miittailemaan, kuvailemaan ja kuuntelemaan hyvää musiikkia?Voisin ottaa miitin organisoimisen kontolleni. Pistäkääs topikkiin ilmoittautumisia, toivomuksia ja valituksia.
"Ota kassillinen olutta/siideriä/lonkeroa/viinaa ja tule nauttimaan (toivottavasti) aurinkoisesta kesäpäivästä laajan musiikkivalikoiman parissa." Jotenkin mä en ihmettele =D Jokos se kl.comin "pressipassi" on painettuna? Jos joku ottaa mut reppariin et mäkin saan muutaman kuvan otettua niin vois säävarauksella pistää harkintaan.
Pistetään mikko sut samaan reppuun missä on kaljat? Joo mut erittäin suurella tod.näköisyydellä oon täällä. Perjantaina on yks keikka, mut pääsen sieltä niin aikaisin kotiin (buhahahaha), et Hkiin suuntaaminen ei tuota ongelmia (bura-na)! Muut vajaamieliset (turkulaiset) ei vissiin seuraa?
Ahistaa, ei pääse. Tai pääsis, mutta mikä poru ja huuto siitä syntyis, kun vaimon siskon tyttö pääse ripille ja mä sanoisin vaimolle, että kiitti tarjouksesta, mutta mä lähden mieluummin kattomaan bikinigimmoja ja kuuntelemaan konemusaa..... En uskalla edes kuvitella seuraamuksia.
Ei tuossa pitäis olla mitään valinnanvaikeuksia! Voit tietysti valehdella, että lähet äijäporukalla juomaan kaljaa niin ehkä se olis hyväksyttävämpää? xD
Etsin tuossa klubituksen foorumilta hieman lisää tietoa: Keskustelu löytyy osoitteesta Konefestari 17.6.2006 @ Helsinki, jos joku tahtoo sitä vilkaista. Paikka on siis Malminkartanon Mätäjoenpuisto ja jatkot Fosters Bar (k18). Lähistölle pääsee joko junalla Malminkartanon asemalle (700 metriä bilepaikasta) tai joillain busseilla 100 metrin päähän, reittioppaasta selviää paremmin. Ehdotuksia osallistujilta tarvitaan. Tavataanko ensin jossain paikassa X vai festarialueella?
Mä joudun kyllä perumaan tän osallistumiseni... Jouduin jättäytymään saikulle viideksi päiväksi, joten ei hirveesti viitsis matkustella.. Ens kerralla sit!
Vähän vaimon kanssa juteltiin, että jos lähdettäisiin kumpikin. Vaikka se ei ole yhtään viestiä kai kirjoittanutkaan vielä. Toisaalta ei ole ihan varma miten ehtii, kun poika on anoppilassa viikonlopun ja pitäisi laatuaikaakin viettää... piknikkii, arskaa ja hiljaisuutta/rauhaa hieman. Mihin aikaan tarkoitus kokoontua? Johonkin aikaan sitä tuonne voisi kyllä eksyäkin, kun noin lähellä on. Edittiä: Tää tais nyt jäädä väliin.
Taidan joutua perumaan tulemiseni, unohdin yhdet synttärit ja en kehtaa olla menemättä niihin kun oikein erikseen muistutettiin.. Ens kerralla mukaan.. harmi
Illemmalla voinen ehtiä, ei pysty lupaamaan vielä. Pistäs Kutunluu numerosi vaikka yksärillä niin mahdollisuudet törmäämiseen kasvavat oleellisesti.
Näillä näkymin lähden neljän viiden aikaan tuonne pyörimään. Mitään organisoitua miittiä ei saatu aikaan, mutta saa soittaa tai tulla nykimään hihasta, jos tahtoo tavata. Numeron voi pyytää yksärillä tai irkistä.