Olisko la ja klo 15:00 torilla? Mun pitää sittenkin siirtyä tossa 17-18 tietämillä yksiin ryyppäjäisiin (harmi ), mut ennen sitä vois kuvailla!
Huhkotalolle? No joka tapauksessa la 29.4 klo 15 OK, mutta tavataanko Hansan sisäpihalla, vaikka Foijan terassin luona - mukavampi odotella ja voit aloitella pohjilla? Minut tuntee kameralaukusta...
'top tykkänään! Jos keli on samankaltainen kuin tänään ja eilen, niin eiköhän mennä kunnon turkulaisten tavoin jokirantaan, lukuisten merikelpoisten reipastelupaattien tykö?
just Teemun kans eile juteltii et dokaukseksihan se kuitenkin menee ja Teemu liittyy sit ilmaiste olueide jälke remmii, mut onkohan toi kuitenkin liian vaarallista alottaa jokilaivasta ?
Mennyt koko thread ihan ohi. Mutta siis olen ns. 'kuoppajuhlissa' ko. ajankohtana täyttämässä 4Gt korttia 5fps. Joten pitäkää hauskaa.
Ehtiks porukka näkemään toisensa sit myöhemmin? Mä vähän väsähdin ja siirryin sit kämpille... Sooori! Btw saldona oli pari kuvaa ja lokin paskat päällä.
Minä en ehtinyt enää kirkolle. Tuli kuitenkin meno sinne Huhkotalon juhlaan. Oli aika metka kokemus. Ruoka erinomaista, ja showta sekä ihmisiä tuli kuvattua, 72 kuvaa jäi kovalevylle. Kun luvat puuttuu ei oikein voi tänne laittaa.
me kierrettii nokun kans kaik turu pupit ja grillit kahestas läpi sit, oike piristävä kokemus. nyt kuahari auki ettei ehri selvimpäi olema.