Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Turun Kameramafia etsii kuumeisesti lisää porukkaa.

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Teemu Laine, 5 Huhtikuu 2005.

Mitenkäs tämä 21.6. Nieppi & Fangio visit Turku -tournee etenee?

Olen edelleen tulossa sinne. Aikatauluista en tiedä juuri, mutta iltasella tai alkuillasta olisi varmaan parhaat mahdollisuudet jotain puuhata.

1. Mä olen vapaa ehkä klo 15 alkaen

2. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Mulla on lomaa, eli koska tahansa käy. Nähtäiskö nieppi siinä 15 jälkeen jossain?

3. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Vai että Turkuun.

En kyllä ala ulkomaille lähtemään teitä tapaamaan.

4. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Äläs nyt, son ihan hieno mesta kesällä ja kun oppii ymmärtämään kieltä niin siellä jopa viihtyy. Koukkaat mut mukaan matkalla ja mennään moikkaamaan sällejä.

5. Sanokaa vaan aika ja paikka niin eiköhän omakin persoona sinne ilmesty...

6. Joo nähdään jossain. Eli tulen Pansiosta sinne, siis minne? En tiedä Turusta muuta ku sen motarin joka tuo Helsinkiin ;-)

Mutta mut tavottaa kännykällä 0407024749

7. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Voitais vaikka törmäillä jossain tuomiokirkon lähettyvillä. Näkyy ihan kohtalaisen pitkälle, eli etköhän tuonne löydä.

Ja numero on 044-0303 002

8. Sopinee vallan mainiosti.
    Jos tulee esteittä tai kerkiänki aikasemmin ni mä soittelen.

Mites fangio?
    Mihis aikaa olet vapaalla, vai oletko?

9. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Joo mut tavoittaa tosiaan koko päivän kyllä puhelimesta ja pääsen tuohon tuomiokirkolle ~15min varoitusajalla.

10. Uskoisin, että olen periaatteessa vapaa jo kolmen jälkeen, mutta joskus klo 16 tai 17 jälkeen olisin ehkä vielä vapaampi.

11. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Jos koitat tulla jo tuossa kolmen tietämissä? Näyttäis siltä, että joudun siirtymään Paraisille jokus 17-18 aikoihin illalla.

12. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Paraisten keikka hoidetaankin gerberan kanssa jo aamulla, eli ilta on vapaata täällä päässä. Fangiolla on mun numero ja mulla taitaa entuudestaan olla fangion numero, eli eiköhän tuosta jotain tapahtuman tynkää saada kehitettyä.

13. Juu. Tulossa ollaan. Alkupalat siis Tuomiokirkolla noin klo 15 ja jälkiruokaa sen jälkeen jossain lähettyvillä.

Soitellaan jos tarvii. Toisaalta kyllä apinat yleensä tunnistaa katukuvasta ilman puhelintakin...

14. Minä ja suuri suuni. Näillä näkymin en ehdi kolmeksi tuomionkirkolle, mutta katsotaan jos otan kiinni apinalauman myöhempänä. Soittelen vaikka Teemulle asiasta kun on ajankohtaista.

15. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    HOT TIP!
    Tänään ohjelmassa: kaljanjuont... ei kun siis kuvaamista jos avopuolisolle pitää selittää jotain. Kukas lähtis mukaan?

16. Jones

Jones

429
    0
    0
    Katos vaan, täällähän tätä olikin. Siis tänään. Missä ? Mihin aikaan ? Mitä ? Hä ?