Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Turpaanvetomiitti

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana virus, 20 Heinäkuu 2006.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No ei kait ny kukaan tosissaan ajattele, että järjesteillä olis OIKEA turpaanvetomiitti. Haloo. Minä sanon, että ihmeväkee ne jotka niin kuvittelee.

2. No kunhan nyt pikkasen provosoin ja kokeilin jos joku suunsoittaja innostuis.

3. Meitä katsojia varten kannattaa sitten varata nakkeja, popcornia ja muita virvokkeita :p

4. ,D

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Jaahas, alkaa olla taas kirjootuksissa osalla porukasta sellasta kipinöintiä, että nostetaan taas tämä miittiehdotus kärkeen ;)

6. Larsson

Larsson Member

339
    0
    16
    RDahl puhui viisaita sanoja.

Sama tuli mieleen tätä keskustelua seuratessa. Valitettavasti on jo alkanut ilmaantumaan liennytystä puolin ja toisin. Jäänee miitti väliin ja rauha palaa taas palstalle. Tämä näyttäisi kuitenkin koskevan ainakin toistaiseksi vain "holgaringin" ja "turkulaisten järjenjättiläisten" välistä kähinää.

Julkisesti ei ole vielä puitu "kaistavarkaan" ja "sarkastisen kriitikon & co":n välistä äärimmäisen kiihkeää henkistä voimainkoitosta, jossa ei ole kaihdettu iskuja eettisesti arveluttaville alueille kumminkaan puolin.

Täällä ei näy kauniit & rohkeet. On hyvä että on tämä foorumi. Odotamme jatkoa ja kommentoimme asiaa mikä ei minullekaan kuulu.

7. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Kyllä kai se meno tosta rauhoittuu. Välillä tuntuis olevan tarvetta pienelle tuulettamiselle niin puolin kuin toisinkin eikä sitä aina tule itsekään loppuun asti mietittyä asioita.

Mut tätä se sitten on, ihan aiheesta tota palautetta tulee enkä jaksa aiheeseen kommentoida enempää tässä vaiheessa.

8. Mutta eikö tämä turpaanvetomiitti olekin sopivan hiljentymisen ja sisäisen seesteyden löytämisen paikka?

9. Teemu puhuu asiaa eikä ole ylilyönetien kanssa yksin mä oon kyllä kurko siinä. ...Vittu että kirvelee mut menköön ...hatun nosto sinne

...........Toisaalta joku edes hiffas eikä edes yritä selittää

10. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Pisteitä putoilee myös sinne :)
    Rauha maassa ja jatketaan entisellä mallilla?

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Nyt kuullostaa paremmalta ;) Tsemppiä kaikille.....

12. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Se on ehkä vittumaisinta, että välillä tekee virheitä ja niiden tunnustaminen on aina niin vitun vaikeeta. Enkä mä kyllä omaa mielipidettäni muuta miksikään, mutta olisin mä sen mielipiteeni voinut rakentavan kritiikin varaankin pukea. Mut tällä mennään mitä on tehty, tekemättömäksi sitä ei saa ja ehkä tästä oppii jotain.

Illanjatkoja kaikille, katsellaan taas huomenna miltä näyttää.

13. Joka muuten oin ihan vitun normaalia ja ihimillistä

Muutama muu kaveri vois ihan reilusti ottaa opiksi vaikka Teemusta ....

-Ne saatanaa madot joka luovii ilman virheitä, ja ne urpot jotka selittää..........

Minä en anteeksi pyydä ainakaan tässä tapauksessa mutta olen valmis myöntämään ettei Teemu yksin ole...Voin reilusti ilmoittaa että teen ite samaa.....

Ja tämä ihan ilman minkäänlaista sarkasmia....

14. DudeB

DudeB

484
    0
    0
    Vs: Turpaanvetomiitti

Voisin tulla miittiin, jos saisin sen verran turpaan, että oppisin kääntämään salamit jatkossa oikeeseen suuntaan ja onnistuisin räpsäyttämään ne oikealla volymella.

Salamivalokuvaus kiinnostaa, mutta ilmaan turpaan saantia siitä ei varmasti tule mitään. Jollainhan se tieto on kaaliin hakattava -vaikka läpiammuttavalla sateenvarjolla. Myös Manfroton kuulalaakeripallonivel käy.

15. Vs: Turpaanvetomiitti

ketjun hengenmukaisesti Puusalla on Dude sulle vinkki.
    "Vanha sanonta kuuluu: "joka lampaaksi rupeaa, se keritään"---m.o.t. "

16. DudeB

DudeB

484
    0
    0

hah. tuskin musta sukkia saa.

17. Vs: Turpaanvetomiitti

No jos edes lapaset

18. Teemu Laine

4 725
    125
    63

rukkaset?
    .jpg?

19. Vs: Turpaanvetomiitti

Turpaanvetomiitti kuulostaa erinomaiselta konseptilta. Itse valitettavsti hiljokkoin raitistuin, eik' minusta muutenkaan ole turpiinvet'm''n, mutta voisin ehdottaa sivistyneemp'' ratkaisua noihin kiistoihin. Nimitt'in perintneinen suomalainen paini. 

En tosin ole sit'k''n tosin selvinp'in koskaan kokeillut, mutta se toimii kyll' ainakin k'nniss' ulkona kes'iseen aikaan hyvin.

20. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Eikös se olisi juuri nyt talvella hyvä se painimatsi, eikun trikoot päälle ja pihalle painimaan, ei tarvii kovinkaan kauaa painia... :p