Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Ihan aito tilanne kuten kuvaaja itse sanoo. Selkeästi lastensuojelu ilmoituksen paikka.
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Mä puhuin kuvasta, että on huono! Tilanne mauton, en haukkunut lapsenhakkaajaksi!
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Maissi on varmaan ihan rakastava isä, mutta myös erittäin ajattelematon ja huumorintaju melkoisen twisted.
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Jos nyt ottaa kuvan vain kuvana. Korostaisin huumoripuolta. Yläkoukun jättäisin pois. Äidin katse on aika, sanoisko kuitenkin ei pahasti, 'velmu'. Jättäisin kuvaan vain lapsen+luottamuksen käsissä ja äidin kasvot. Suomeksi alempi ranne auki+tummennus Äidin tukan yläpuolelle hieman mustaa jättäen. Vasemmalta ei mittää, oikealta sitten enemmän ? Kokeile vaikka neliön muotoa. Voisko kuvaa viedä surrealistisempaan suuntaan. Lapsen iloinen olemus kuitenkin antaa 'pojot' äidille, jos ymmärrätte. t. manual
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Ollaan asiasta mitä tahansa mieltä, niin kuvan selitys on karmea: "Ihan aito tilanne, jos joku haluaa tietää." Tuosta kuvasta ei hyvää tee enää mikään selitys tai fotoshoppaus. Piste
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Joo tuota voi sanoa huumoriksi yhtä paljon kuin persujen touhua politiikaksi...
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Meinasin olla kommentoimatta koko mauttomuutta, mutta kyllä ehdottaisin että ensimmäinen kuva poistettaisiin kokonaan. Ehkei se ole sopimusten mukaista mutta kuitenkin.
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Ei toki.... Itse asiassahan sitä yritetään antaa itseä fiksumpi vaikutelma - Todellisuus on sitten vielä karumpaa.
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Mitä itse kuvaan tulee niin käsittely eikä toteutus ole meikäläisen mieleen, pappa on hurjana mutta mukulaa vaan hymyilyttää. Sekin kertoo nyky yhteiskunnasta jo paljon, ennen olisi saanut remmillä persiille mutta nykyään muksuihin ei saa edes koskea. Niin ja EN, en siis kannata enkä muutenkaan ymmärrä kuvan laittajan ajatusta ottaa saati laittaa tälläistä esille. Itsellä kolme nuorta lasta joten jo siltä kannalta en anna ymmärrystä, mutta jokainen tavallaan. Ymmärrän kyllä että kuvan ottaja on raskastava isä joka lapsestaan välittää, mutta kuten jo on mainittu niin nyt pääs vaan sammakko suusta/kamerasta. Tosin on ehkä tämän kuvan kohdalla aivan typerää/ylilyöntiä puhua joslain lastikseen soittamisesta, ylilyöntejä tapahtuu ja tämä on nyt kuiteskin aikas pieni sellainen.
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Eiköhän tämä ole ihan huumoria - tosin huonoa sellaista. Vaan kun emme voi tietää onko asia todella näin, on aivan oikein ilmoittaa asiasta lastensuojeluviranomaisille. Ei tuota oikeen olankohautuksellakaan voi ohittaa ja siksi on parempi katsoa kuin katua. Ainakin mulla jäisi mietityttämään, että entä jos sittenkin... Ilmoittamalla viranomaisille diefenbaker osoitti välittämistä ja minä ainakin osoitan vilpittömät kiitokset sinne suuntaan.
Vs: Turpaan niin että tukka lähtee! Tahraantuuko nyt C-10 kerhon mainekin. Hmmm... kas kun presidentti ei ole ottanut kantaa seuran hyvämaineisuuden puolesta.