/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Turpaan niin että tukka lähtee!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Maissi, 16 Tammikuu 2013.

Ihan aito tilanne, jos joku haluaa tietää.

Liitetyt tiedostot:

1. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113
    Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Hyvin outoa huumoria.

2. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Outoa? Eikös huumori ole vain huumoria.
    Ja pitäähän lapsia vähän läpsiä :D

3. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

"Syöt vihannekset tai..."

V-MS

4. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Mauton mutta aika rohkea postaus, ottaen huomioon sen että lasten kohtelu on ollut esillä aika ikävällä tavalla. Oisiko tässä tutkinnan paikka?

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Vaikka kuinka huumorilla niin ilkeeltä näyttää,mauton tosiaan.

6. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 15 Maaliskuu 2019
  7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Amerikkalaisissa piirretyissä lastenohjelmissa kaikki hauska on sitä, että jotain mätkitään turpaan.  En ole oikein koskaan ymmärtänyt sitä kulttuuria ja huumoria, mutta niin se vaan menee.  Kelju K. Kojootti saa maantiekiitäjältä päihinsä joka jaksossa, Elmeri mätkii Repesorsaa, Tom teloo itsensä Jerryä jahdatessa ihan joka kerta jne. jne.  Hiukan sairas yhteiskunta, ehkä, kun huumori on yhtä kuin väkivalta. "Hauskat kotivideot" on sekin sitä, että joku kaatuu tai putoaa, ja naamaan sattuu.

Siihen kulttuuuriin suhteutettuna on pienempi ihmetyksen aihe, etten ymmärrä tämän kuvan jujua ollenkaan.  Jotain ajatusta siinä saattaa olla, mutta ei minulle.

8. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Hienoa että kuva herättää tunteita, mutta huumorilla tämä kuva on kuitenkin otettu.

9. Lastu

Lastu

595
    0
    0

Mauton. Vaikka miten lavastaisi, niin olisiko ollut mahdollista käyttää hieman kevyempää oikean käden otetta?
    Lapsiin kohdistuvasta väkivallasta en onnistu repimään huumoria yrittämälläkään.

10. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

On kyllä todella perseestä toi kuva. Mielestäni kertoo ihmisestä jotain, niin kuin kuvan kuuluukin, mutta tämä.... Mauton!!!

11. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Hui kauheeta.

12. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Todella törkeää ja mautonta vaikka olis miten huumoria,tekis mieli tehdä rikosilmotus mut antaa olla. Mietippäs kuvan laittaja jos joku sua vetäs turpaan ja lapsia pitää sanallisesti ja rakkaudella opettaa.

13. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

No johan meni homma pelleilyksi!
    Eikai kukaan oikeasti luule että lastani löisin?

14. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Jaa musta taas tehdään kaikessa syntipukkia,ihan sama pidänkö tipattoman vai en mut lapsia suojelen pahalta,ja jos näen et joku kohtelee lasta väärin niin puutun siihen. Ai niin tää on valokuvausfoorumi.

15. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Ok,sori. Rauhamaassa.

16. paulas

paulas Member

78
    0
    6

Outoa huumoria.

17. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Inkoossa asun... Haluatko tarkemman osoitteen?
    Onko ihmiset oikeasti niin tyhmiä kun antaa uskoa?
    Pistäiskö postata kuvia jostain puskista, puista tai jostain rantakuvia lomareissulta, ettei vaan kenenkään mieli pahoittuisi?
    Jos minä lastani löisin, ni tuskin siitä kuvia nettiin laittaisin! Jos joku oikeasti haluaa tietää ja nähdä miten minä kasvatan lapseni, ni tervetuloa kaffelle. Leivon jopa pullat.
    Niin ja Miialle, olen nuorempana ollut tappeluissa ja olen saanut turpaan.

18. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Olen ollu ittekin tappeluissa ja voittanu. Mut annetaan olla en mää ny oikeesti usko et lastas löisit. Eli eteenpäin.

19. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Jos edellinen kuva tekee minusta lastenhakkaajan, niin tämä kuva varmaankin todistaa että olen rakastava ja huolehtivainen isä. Juupas eipäs?

Liitetyt tiedostot:

20. Vs: Turpaan niin että tukka lähtee!

Sulonen kuva,en mää ainakaan uskonu sua hetkeäkään lapsenhakkaajaksi. Väärinkäsitys mikä oli ja meni.