Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Turkulaisten kimppatilaus foto-walserilta?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana paallikko, 20 Tammikuu 2006.

Tarvitsetko jotain foto-walserilta? Asutko Turussa? Nyt olisi mahkuja tulla kimppatilaukseen mukaan ja vähentää näin postikuluja, eli...

http://www.foto-walser.biz/myfactory20/shop/Shop.aspx?Shop=wfUser_FotoWalser

...tuosta osoitteesta löytyy ko. putiikin verkkokauppa. Jos olet jotain ko. yrityksen tuotetta vailla, niin ilmoittele tähän ketjuun, YV:llä tai ircnetissä nickille paallikko. Ja Turkulaisuus vaaditaan siksi, että en tosiaan rupea tuotteita jatkopostittelemaan minnekään; ehkä myös lähikuntien asukkaat voivat tulla mukaan jos olen suopealla tuulella ;)

tällä hetkellä tilauksessa mukana:
    paallikko (500/8 peilitele + monopod combo + 4,90 e haisulikuvaajantakki :DD)
    nokku (zenitar 16/2.8)
    oopa (zenitar 16/2.8)

1. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Selittelyä..joo kato eiku meikä o pelengiäkin katellut, mutta siinä on niiiin kauhia stigmata. Täytyyhän sitä laajakulman (defishauksen kautta, toki) maailmaankin tutustua, vaikka edes hetkeksi. Ja halvalla.

2. oopa

oopa Member

142
    1
    16
    Mä osallistun todennäköisesti. Kai Zenitarin 16mm menee canonin 1D:hen? ... mietin vielä pitääkö tilata jotain muuta...

E: ... eli Zenitar 16mm EOS allekirjoittaneelle

3. oopa

oopa Member

142
    1
    16
    Mikä on muuten aikataulu?

4. Aikataulu on avoin :)

Mutta eiköhän tilaus lähde alkuviikosta Foto-Walserin suuntaan... Otetaan tavarat postiennakolla. Jahka saan lopullisen summan tietoon, niin ilmoittelen ja voitte ruveta siirtämään suuria seteleitä mun tilille ;)

5. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Turun Kameramafian myöhäiset / aikaiset pikkujoulut teillä? \o/

;D

p.s. mä voisin harkita paria hopean väristä sateenvarjoa. Ilmoittelen irkissä.

6. kyl määki jottai sit haluu. mut mitä?

7. oopa

oopa Member

142
    1
    16
    Joko tilaus lähti?

8. Ei.

päivitelläämpä vähän, eli Teemu ei halunnutkaan mitään ja mites gerberan kanssa? Tartteetko tuolta jotain. Viimeinen hetki haluta jotain on tänään 24:00. Puolenyön jälkeen sitten tilausta eteenpäin.

9. salamasettiä haeskelen, mutten vieläkään osaa päättää. emmä ny muutakaa keksiny joten eipä mulle mitään sitte. sori

10. TI-LAT-TU

no more bets

11. oopa

oopa Member

142
    1
    16
    Mikä on kotkan oletettu laskeutumisaika? ja meiliin voi laittaa maksutiedot.

12. Ihre Ware wird in Kürze versendet.
    Meinaa ilmeisesti että tavaranne on pian valmis lähetettäväksi

Tollasta postia lykkäsi tänään aamulla. Mitään arvioitua saapumisaikaa ei ole annettu, mutta siitä kun tavara oikeasti lähtee, niin veikkaisin reilua viikkoa siihen että tavarat postissa. Postikulut 29,90 eli, maksettavaa tuli 7,50 per nuppi. Laittelen s-postitse maksuohjeita.

13. Tilanne ohi. Eli tavarat noudettu ja toimitettu jopa oikeille omistajilleen... kiitoksia nokkulle bensarahoista ;)

14. oopa

oopa Member

142
    1
    16
    SUURKIITOS palvelusta. Ainakin peili on vielä yhtenä kappaleena... ;)