Seuraamalla naistenlehdestä lukemani artikkelin neuvoa löysin vihdoin sisäisen mielenrauhani. Lehdessä luki: "Sisäisen mielenrauhan löytääkseen ihmisen on saatettava päätökseen kaikki keskeneräinen, jonka hän on aloittanut." Katsoin ympärilleni nähdäkseni kaikki jutut, jotka olin aloittanut, mutta joita en ollut vienyt loppuun asti. Päätin tehdä asialle jotain. Olen tänään vihdoin saanut tyhjennetyksi ginipullon, puolikkaana lojuneet punaviinipullon ja kaksi valkoviinipulloa, 2 avattua karkkipussia, 2 pakettia Buranaa, ison laatikollisen suklaata, 1/2 litraa jäätelöä ja vajaan korillisen siideriä. Teillä ei ole pienintä aavistustakaan siitä, kuinka hyvältä minusta nyt tuntuu!!!
Mä olisin ihan ilomielin tullut Saagan mielenrauhan palauttamiseen jos on ollut suklaata ja jädeä sekä kaikkea tollasta herkkua. Mut oikeesti en tiiä sit auttaako tuollainen oman mielenrauhan palauttamiseen tai tervejärkisyyden suhteen kun taitaa olla ne keskeneräiset viat tuolla sisällä pääkopassa. :S
No oikiasti ei taija mulla kyllä mitään noista yllämainituista syötävistä ja juotavista ikinä jäähä yli. Kerralla tahtoo mennä kaikki mitä ostaa. : )... Paitsi Buranaa nautiskelen hieman hillitymmin.
Voin uhrautua sisäisen mielenrauhasi saavuttamisen vuoksi, ja tulla auttamaan keskeneräisten loppuun saattamiseksi.