En määkään tykänny ja kun mää oon vielä niin helposti huijattavissa ja luulin jo kaikkea snift..*kyynelehtii valtoimenaan* Aikuisten oikeesti, ehdin jo melkein uskomaan ton jutun..musta ei poliisiksi, pankinjohtajaksi tai sossutyöntekijäksi olis. Ilmankos tuli valittua tällainen harrastus..
Onko se koiran kolmen vuoden ruuat? Kyllä suomalaisten huumorintaju taitaa romahtaa jos kyse on koirista tai autoista ;-)
Taitaa mennä enemmän koiran ruokkimiseen/vuosi, mutta tuojn se kustantaa kun ottaa fi.domainin. Mitä tulee huumoriin, sinusta tuo oli ilmeisen hyvää huumoria?? Niin meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle. Mikä on kenenkin mielestä hyvää/huonoa huumoria on varmaan jokaisen henk.koht. asia. En lähde asiasta Osku sinun kanssa kiistelemään ; )
Mulla on tässä tuollainen A4-kokoinen lappu, oli duunikaverin auton ikkunassa. Skannaan sen illemmalla. Ehkä. Radiossa oli ollut juttua, että toi on joku kirjamainos? EDIT: jaahas.. Eme postas sillä aikaa kun yritin tehdä töitä =D
Niin, huumoria tuossa on se, että irvaillaan pohjoismaalaista kotieläimien jalustallenostoa. Ja samalla humorintajuttomuutta asian suhteen. Mutta itse asia: aasialainen eläimien kohtelu vaatiikin kannanoton, mutta se että koirista tehdään ruokaa ja turkiksia on minusta kannatettavaa. Tietysti pohjoismaalaisen mielestä lihan hautaaminen maahan on aina älykkäämpää kuin sen syöminen, mutta se ei liene minun vikani ;-)
Mun mielestä tällainen herättää lähinnä keskustelua sun muuta vain niissä jotka muutenkin välittää. Tällaiset jutut saa aikaiseksi vain ärtymystä ja kyynisyyttä. Höh ja pöh.
Se, että koko homman juju löytyy jonkin nettiosoitteen takaa pienellä julisteen alareunassa, on suorastaan mautonta. Ei kukaan kirjoita sitä ylös ja säntään kotiin katsomaan, mitä sieltä löytyy. Mielestäni kyseiseltä järjestöltä (vaikka tarkoitus olisi kuinka hyvä) erittäin huono veto. En usko, että tuolla saadaan mitenkään määrättömästi jäseniä haalittua. Hmpf...
No nyt selvisi tuonkin sivun ajatus. Ei siitä koirasta mitään kovin kummoista paistia varmaan saa aikaiseksi, tai riippuu koirasta Itse en vain söisi koiraa..... Mutta kuten sanoit, ei se sinun vika ole, mutta kysymys kuuluukin, söisitkö itse?
Koiraa? Tottakai. Luulinkin että Kreetalla oli hauvaa tarjolla mutta se olikin kiliä, mikä toki on pohjoismaalaiselle moraalisesti kivempaa natustettavaa; bääää. ;-) Ja söpöt kanit, nekin on lutusia lautasella ;-D
Ei ikinä! Kyllä naapurin dobermaaninkoipi maistuisi minulle varmasti yhtä mieluiselle kuin sille minun sorja sääreni ;-)
Lutusia ehkä, mutta ei mikään tajuntaa räjäyttävä makukokemus, kun etelässä vetäsin viiden eläinlajikkeen illallisen...