Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Parikin tuttavaa on kokeillut. Se on motivaatiosta ja uskosta siihen kiinni eikä lääke tee ihmeitä. Sen sijaan arvelluttaa mitä lääke vaikuttaa kaiken kaikkiaan. Vertaa mielialalääkkeet. Toinen lääkkeeseen uskonut tupakoi entiseen malliin ja toisesta en tiedä. Minua inhalaattori auttoi näkemään mikä osuus riippuvuudessa on nikotiinista ja mikä savusta ja häkän pökerrävyydestä, toisaalta myös aromeista ja tupakointitavasta kokonaisuudessaan. Lääke sotkee tämän kaiken ja ikäänkuin nostaa itse nikotiinin pahemmaksi kuin se onkaan. Kahviin on sikäli hölmöä verrata, että tupakoinnin vaikutukset ovat eri sarjassa terveyden kannalta. Voisi sanoa sitä ilmeisen elämänvastaiseksi koska hengitys on tärkeintä elämässä.
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Nuo lääkkeet(zypan) ei sopinut minulle, pönttö meni sekasin. Googlesta lisää.
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Mulle taas Zyban toimi ihan hyvin eikä sivuvaikutuksia ollut. Ehkä mulla on pöntto valmiiksi jo sekaisin. Sillä kuitenkin onnistuneesti lopetin noin 5 ja puoli vuotta sitten, kunnes taas vajaa vuosi sitten repsahdin. Mutta seuraavan kerran kun lopetan aion kyllä ottaa Zybanit taas avuksi.
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Tämän paskan loppettaminen on mulla ollut jo pitkään yhtä suon kaivamista. Niinku Kimo sanoi, ei ole kuin luonnekysymys ja valitettavasti sitä ei taida multa tarpeeksi löytyä?
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Minulle kynnys oli nimenomaan henkinen, muutaman päivän oli kökkö olo. Loput oli vaan sitä tottumuksesta poisoppimista. Piti suuttua itselle; sillä siitä pääsi.
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Joo näin se vaan on. Mutta jos jokin toimii siinä tukena, oli se sitten Zyban, sähkötupakka, purkka tai foliohattu, kannattaa sitä käyttää.
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Tupakantuska pitää kääntää ylpeydeksi että on ilman,arvostaa itseään ja saavutustaa joka hetki.Kuitenkin kun repsahdat ,säälit itseäsi.
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Joo, monella vaan käy niin että rahansäästön sijaan vedetään laastaria ja purkkaa, tavastaluopumisen sijaan vedetään sähkösavua. Onko ihminen olentona mahdottoman edessä: ei voi muuttaa mitään? Elämä on siinä? Ainoa lohtu että ollaan jalon lääketeollisuuden asiakkaita inhan tupakkateollisuuden sijaan?
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Aivan. Älkää olko orjia ja riippuvaisia orjuuttajienne luomista orjuuttavista tarveharhoista. Tahdonvoimaa, rohkeutta ja oman elämän kunnioitusta jokaiselle !!!
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Taitaa olla ensimmäinen tapaus laatuaan kyllä tämä. Tuntuu että sähkötupakka halutaan teilata ainakin lääkäreiden puolelta ihan tutkimatta, vaikka näin maalaisjärjellä tuntuis hyvinkin paljon terveellisemmältä höyryn, kuin savun imeminen. No mutta joka tapauksessa pari kaveria on siirtynyt normaalista tupakoinnista sähkötupakointiin, eivätkä oo hommaa ainakaan vielä katunut.
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Lopetin +4kk sitten champixilla, nyt pari kk ilman mitään, eikä tee tiukkaa.
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Röökaaminen kuuluisi lopettaa ns. "seinään". Nautintoja etsivä ihminen on luonteeltaan jalostumaton ja <SIZE size="4"]syntinen</SIZE> lurjus, jonka kuuluukin kärsiä vieroitusoireita hedonistisesta elostelustaan (maksaa ikäänkuin "laskua" - ihmisen osan (täs maailmas) kun kuuluu ollakin kivulias). Ei mitään purkkia, sähköspadduja tai mitään muitakaan helpotuksia piinaan - vain helvetilliset kärsimykset - mitä pahemmat - sen opettavaisemmat !!! Iloisin iltaterkuin, tupakoimaton Erska edit : savutonta ja nautinnoista vapaata kevättä vaan kaikille valikuvaajille ...
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Wautsi wau !!! kun täytin 50 aloin polttaa havanalaisia ( en ollut koskaan ennen röökannut, mitä nyt gaulloises kääryleitä vetelin mielenosoitusmielessä sängyssä kun eka vaimo veti röökiä heti aktin jälkeen) Jotkut varotteli että voit saada syövän kunhan olet polttanut 30 vuotta, laskin nopeasti päässäni, Vitut, olen silloin 80... Kun täytin 60 aloin havanalaisen kyytipojaksi vetää kuubalaista tumma rommia, sitten Portviiniä johon täräytin terästykseksi tuota rommia, kun tuo Port on enempi kuin mehua, mutta helvetin hyvää... En ole kumpaakaan ajatellut lopettaa hetimiten...
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Suuri filosofi Arthur Schopenhauer jo aikoinaan osoitti, ettei teoreettisen elämänohjeellisen esimerkin antajan tarvitse noudattaa itse muille antamaansa ideaalia. Tottakai kunnon sikaari ja portviini -silloin tällöin (tai toisinkin päin -täytyyhän olla avaramielinen)- tekee gutaa. Suurenmoisen ja jättiläismäisen valtavat Daideilijat eivät - tietenkään - noudata ikinä lauman epäpyhiä sääntöjä, edes rangaistuksen uhalla. Kippis ... edit : muistakaahan kärsiä !
Vs: Tupakointi ja sen lopettaminen Ei sitä rommia sinne blandata kuin aavistus, hiukka terävyyttä lisää ( vähän niin kuin raetta leicashottiin) tässä näkyy seos suhde: 16 pulloa Porttia ja vielä jäljellä puolipulloa rommia, yksi on jo tyhjä. Sitten nuo sikarit, moodsia menee enemmän kuin havanalaisia, kustannuskysymys. Katsotaan kuinka pitkälle kokoelma karttuu ennenkuin alkaa närästää...Jägermeisterit on valmiiksi hollilla...