Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tuomittu

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana JPu, 25 Toukokuu 2005.

  1. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 420
    183
    63
    Vastaan siis haasteeseen..

    Tämä näytti minusta teolta, joka sai selvän tuomion, suorastaan suivaantumisen ;-)
     
  2. Nyt on ikäväkseni sanottava että en löydä tästä kuvasta tuomiota. Onko se tuo että kissa kiipeää puuhun, ja varis istuu samassa puussa? Lisäksi toteutus on aika sekava, etenkin kissa häviää risukkoon.
     
  3. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 420
    183
    63
    Ei vaan variksen suora karjunta tuohtuneena kissalle, kun se kiipesi sen puuhun, epäonnistuin siis, kun itse tilanne ei välity.
     
  4. Se ei kuulu kuvasta, mutta kai tuon selitettynä voi päätellä variksen asennosta.
     
  5. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Ainakaan pelkkänä kuvana katsottuna tästä ei mitenkään nouse mulle mieleen sana tai käsite "tuomio", ja minusta tuntuu aina vähän naurettavalta se että laitetaan kuva ja selitetään sitä. Hieno kuva kertoo koko homman itse - kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mitä siihen enää täydentelemään. Valitan, mutten pidä tästä sikäli kuin sen tarkoitus on esittää tuomiota.

    Ihan muuten vaan, tykkään väreistä, vaikka vielä paremmat olisivat jos nuo ikkunat ja vihreät lehdet saisi hittoon. Vaikeahan niitä on tuossa tilanteessa mennä karsimaan, tiedän.

    Kissan häviäminen puuhun on oikeastaan aika jännää, koko kattia ei huomaa kuin vasta vähän aikaa toljotettuaan.
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tiukassa aika rajassa on vaikia luoda mestariteosta. Minusta tämä kuva on ihan hyvä, näin haaste mittapuussa. Kissa erottuu ja myös tuo varis. Ihan siis ok kuva. :)
     
  7. En äkännyt kissaa ilman tekstinlukua. Kyllä tämä mielestäni on hyvä kuva, ja kuvateksti selostaa omaan järkeeni käyvällä tavalla tuomion perusteet. "Tuomio" on kuitenkin sen verran abstrakti käsite, että ei sitä niin vain vuorokaudessa toteuteta täydellisesti.

    Papukaijamerkki.
     
  8. Haaste oli tuomittu.

    Onhan se totta ettei 24h:ssa saa mestariteoksia otettua, ja tärkeämpää on minusta osallistuminen aktiivisesti. Kuitenkin haasteessa minun mielestäni kuvien pitäisi puhua puolestaan, ei sanojen.
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Aika "tuomitun" oloinen kuva kyl! Kun kiivasta tuomiota saa kanssa valokuvaajilta. ;)