Vs: Syksy Jopas on taas mitättömiä kuvia. Tämäkö sitä valokuvaustaitoa? Tulee mieleen että kamera on heilunut kädessä, metsälenkilää ja pari kertaa vahigossa lauennut. Eka hakee diakonaalia, syväterävyyden peruteeton loppumionen ja jotain suttua loput. Seuraavan pointi ei aukea millään. Nimimerkillä mulla on kamera lauennut pystykahvasta vahingossa, mutta poistin kuvat välittömästi.
Vs: Syksy Ei ole mitättömiä kuvia vaan tunnelmallisia ja kauniita yksityikohtia syksyisestä todellisuudesta. Runoutta. Pidän. - E
Vs: Syksy Kuoleman sattumanvaraista ja synkkää tuhoa. Maatumisen enteilyä ilman lohdun häivää. Tarvitaanko tässä muoto-opillista "kauneutta ja oikeudentuntoa"? Ei paljon.
Vs: Syksy kun katselen näitä kuvia ,tiedän millä ne on kuvattu,ei millään di--paskalla vaan oikeelle filmille,hyviä kuvia ,tuassiisa
Vs: Syksy Mä olen yleensä aina tykännyt Helin kuvista, toisin kuin Jari, ja nytkin tuo eka kyllä vetoaa muhun.
Vs: Syksy hallavaaran kieli on kuitenkin jotenkin pääteltävissä ,toisin kuin anna männä vuan sammoo rattoo jatkossakin
Vs: Syksy Miellyttävä kuvapari... sanianen enempi mieleen, mut tokan lehtikin on ok... ja ei missään nimessä kokonaan näkyvissä, vaan just näin. Nää on sellasia juttuja, etten ite tekis... mut toisten tekeminä tykkään. En vain osaa katsoa itse kuvia noin, ja tehdä siitä valmista.
Vs: Syksy Saanko mä Jari kysyä sulta ihan suoraan? Mikä ongelma se sulle henkilökohtaisesti on, että joku tykkää jostain mun kuvasta? Se on sulle selkeesti paha rasti. Enkä takuuvarmasti kysy tätä pahalla, olen vaan tavallaan hiukan ihmeissäni.
Vs: Syksy Vastaan ihan suoraan. Minulla ei ole mitään ongelmaa sen suhteen että joku tykkää kuvasta, kunhan kuitailen tälle selkään taputtelu meinigille. En siis voi helposti uskoa että joku oikeesti kuvasta tykkää, niinkuin valokuvana, näitä toivotaa toivataan taiteelisia kasvikuvia, on foorumeilla keskimäärin viisi päivässä, mutta ok oli kylläkin asiatonta komentoida komenttia ja parannan tapani sen suhteen. Sori.
Vs: Syksy Ongelma on siis se, että epäilet vahvasti muiden puhuvan paskaa ja mielestäsi olet ainoa, joka on oikeassa? Ok, tämäpä selvä ja oli hyvin selkeä vastaus kysymykseeni. Ei myöskään kannata sanoa "sori", ei sun tarvi parantaa tapojasi mun kuvien kohdalla.