Mitäs ne oikeastaan tekevät. Ei muuten tollaiset herraklubit kiinnosta, mutta yksi tuttu kertoi lähikuppilassa olevan kerran viikossa rotareitten kokous. Kaikenlaisessa yhdistystoiminnassa olen seikkaullut, mutta harvassa ry:ssä ollaan joko viikko kokoilemassa. Poikkeuksena esittävät ryhmät, harrastajateatterit jne. joiden pitää valmistella sitä esitystään. Mutta ei niissäkään varsinaista kokousta pidetty, vaan tehtiin duunia.
Vs: Tietoa rotareista Itsekään en tästä sen enempää tiedä, kun että naapurin poikien isä sano menevänsä aina rotarien kokoukseen ku olin pieni. Naapurin setä oli myös jonkin sortin maanviljelijä. Googlella löytyi tällainen: ETUSIVU - Rotary =]
Vs: Tietoa rotareista Kauppatratsu on liikkeellä autollaan syrjäseudulla, ja eikös vain auto uuvahtaa. Iltamyöhä, mahdoton saada apuja mistään. Sade piiskaa. Talon valot kuitenkin näköpiirissä. Sinne siis kyselemään, josko saisi yösijan. Mökissä yksin asuva leskinainen, ovella epäröivänä. Mies suostuttelee: "Minä olen kunniallinen mies, olen rotari! Voitte majoittaa minut aivan huoletta." No, se tietysti muuttaa asian. Kaupparatsu saa oitis vierashuoneen. Yö sujuu hyvin. Aamulla vieras saa peräti aamiaista, ja sen jälkeen ulos katsomaan pihapiiriä. Pihalla tepastelee kanoja ja suuri kukko. Kukkoa pitää kehua: "Onpas teillä komea kukko, varmaan kanat saavat kyytiä." Emäntä tuhahtaa: "Pöh, ei siitä mihinkään ole! Se on myös rotari"
Vs: Tietoa rotareista ihan ovat kummatkin jannut jyvällä asioista. leijonat= ajattelevat ja ja ajattelevat tekevänsä. Rotarit= ajattelevat tekevänsä, mutta kavereidensa ja itsensä eteen.Vapaamuurareilla on senverran huono kaiku että faija, ostettuaan kulosaaresta pienen punatiilisen tönön,Vapaamuurarintien varrelta, ensi töikseen anoi nimen muutosta BERTEL JUNGIN Tieksi, Siinä se on aika äkkiä Kulosaarentiellä, Domsasta okealle, mun kotitalo. Sitten oli Maltan Ritarit= ajattelivat, tekivät ja ihan todella... Vähän kuin jesuiitat ja KGB, tehokkaasti ja sen enempää moralisoimatta. (Tänne, ihan salainen ja huomaamaton inputtu, yhtä tehokkaasti kuin MOSSAD= Jerusalemin ensimmäinen "terroristiteko", Hotellin posauttaminen 1948, omien käskettiin pitää vapaapäivää sinä päivänä. Ei ollut "nine /eleven vapaapäivä" mutta katsotaan sitten aikanaan, kuinka lähellä. On kuitenkin Obaman intresseissä että tuo kaima alkaa vähitellen lopetteleen tuota näyttelemistään, Ei sovi enää käsikirjoitukseen, ei ollenkaan) Mossad on Irgunin toiminnan jatkaja, tuon Varsovan Ghetoista pakoon päässeiden katubandiittien salainen järjestön, heti 1940 luvulla, kaikkea en "uskoveljiltä enkä kaukaisilta sukulaisilta" hyväksy minäkään) ihan tuli taas oivallus, kun kirkkaalta taivaalta: kun katsoo tota mun kuvaa, ihan tehokkaammalta ajanjaksolta, oon kyllä aika pahasti ittekin noitten bandiittien näköinen ja oloinen. Ei ollenkaan Tuupovaaran maaorjan näköinen. -vaikka ei se Arikaan ole, mikään orja, näyttää vaan ihan maitopojalta, todellisuus on ihan kaukana siitä.
Vs: Tietoa rotareista Rotarien sivut: "The Rotary name derived from the early practice of rotating meetings among members' offices." Edith: Ai se olikin vapaamuurareista ;-]
Vs: Tietoa rotareista Ihan on samaa SAVUVERHOA mitä kaupalliset Buddha ja Joogakurssit, jopa Jenkkilän New Age jutut, Scientologit ja täällä Sarasvuo suoltaa ulos. teksti on sen suomalaisen perustajajäsenen Pekka Ervastin, hyväätarkoittavan idealistin tekstiä,kirjoitettu 20 luvulla, ihan samassa sarjassa kuin Steiner koulu ja saksan vihreä liike, ennenkuin kommunistit soluttautuivat sisään ja koko homma pantiin uuteen kuosiin. (sivuhuomautus: paljonko Stallari takinkääntäjiä on Vihreessä liikkeessä täälläkin nyt) Jos laitettaisiin että ketä kuuluisia manipuloijia on Vapaamuurareihin kuulunut esim natseissa, kyllä alkaisi housut pyöriä jaloissa. esim Rooman vatikaanin joukko, joka todellisuudessa toisen maailmansodan aikana toimi Bormannin ja Eichmanin kanssa aivan kiinteässä yhteydessä, jujuttaen muunmuassa Punaista Ristiä, se on vielä kaikki perkaamatta, Odotetaan vaan että viimeisimmät toistajat ovat kuolleet, faijani oli paitsi Vilho Setälän, myös Olavi Paavolaisen henkiystävä, ja kyllä tiesi missä mennään, ihan Kekkosesta lähtien, olihan Paavolainen propagandaministeriössä työssä ja suoraan luki kaiken minkä Suopon edeltäjä päättäjille latasi. Ei ollut Kekkonen sodanaikana Päättäjiä, faija sanoikin että siinä takinkääntäjien ykkönen, kun tarvitsi oikein tiukalla kammalla etsiä niitä joita Neukut hyväksyivät mutta silti saattoi ajatella että eihän ihan KGB agentiksi ryhtyneet. Monesti ollaan epäilty, josko UuKoo sittenkin ? Sen tärkein naisystävä oli Moskovan suurlähettilään puoliso, ja se oli aivan samaa teatteria kun toi nykyisen --no tiedätte- valtioneuvos. on oikeesti... Sen olen täällä monet kerrat sanonut että OIKEATA apua ja neuvoa saa kyllä kun osaa oikein kysymyksin kysyä ja on malttia vähän miettiä, Gurujen ensimmäinen sääntö on "Huutoon vastataan" ja toinen" Apu On Ilmaista- Guru saa palkkionsa korkojen kanssa, mutta toisessa muodossa ja toisess ulottuvuudessa. Lisäisin että vielä kolmannen: Jos on oikeata asennetta ja nöyryyttä ja todellinen hädän paikka: ei tartte kun lausua omassa mielessään alun tuosta MANTRASTA jonka kaikki osaa: "Isä Meidän joka olet Taivaassa" ja sitten panee jatkoksi asian mihin tarttis jeesiä. Auttanut on lukemattomia kertoja ,kokemuksia asiasta, enkä rasita teitä tässä yhdelläkään. Sen kuitenkin sanon että ei kannata Lottovoittoa Pyytää, se saattaa pitää negatiivisena suosituksena sitten loppupeleissä...