Vs: Kun on oikein pieni Herkkä kohtaus tarinan ja (oman?) lapsen kuvan kera. Ahdas kroppaus tuo vain itselleni fiiliksen pikemmin isosta kuin pienestä. Ja tarkkuusalue voisi olla vähän laajempi omaan makuuni, että siihen mahtuisi muutakin kuin yksi silmä.
Vs: Kun on oikein pieni Minusta tämä on herkkä kuva ja kauniskin. Photarilla vois jotakin vinjetointia väsätä niin sitten tää kelpaa kirjahyllykuvaksikin.
Vs: Kun on oikein pieni Aika herkkis on, vaikka en henk.koht kauheesti pikkuihmisistä perustakaan. Lyhyt terävyysalue kohdallaan ja tiukka rajauskin toimii! Itse olisin vääntänyt tästä haikii mv kuvan, ainakin kokeeksi...
Vs: Kun on oikein pieni Pienen lapsen herkkyys ei ole aina suinkaan helppoa tavoittaa. Minusta se on tässä kuvassa hyvin tavoitettu. Minä pidän tästä kuvasta. Pieni helmi valokuvanakin. PS. Joskus ihmettelen sitä, ettei lapsikuvia haluta/osata/voida kuvata, vaan tietty tämän aihealueen välttely nousee esiin. Eräs tylyimmistä tähän mennessä kuulemistani heitoista oli kun sittemmin Fotofinlandian 2004 voittanut Jari Silomäki aloitti kilpailukuvien tuomaroinnin iloitsemalla siitä, ettei kuvien joukossa ole lapsikuvia - ne kun eivät kelpaa arvosteltaviksi.... Joopa joo.
Vs: Kun on oikein pieni ..joo ja nyt vaan on sellanen aika että lapsia on muutama ja ne on pieniä, aika joka kyllä mene ohi. Kun olen valinnut olla läsnä ja antaa aikaa ja tilaa lapsille niin valokuvausreissutkin suuntautuu pisimmillään olohuoneeseen. tiedän että kun muksut kasvaa niin reviirikin laajenee mutta nyt mennään näillä. lapset on tärkein asia mun elämässä - ykkönen sitten tulee piitkä väli jonka jälkeen tulee muita asioita. kiitos hyvistä kommenteista.
Vs: Kun on oikein pieni Niin. Tarkoittikohan, ettei niitä oikein voi arvostella kun ne on söpöjä ja söpömpiä. edit. taas tuli kirjotusvirheitä ku teksti hyppi.
Vs: Kun on oikein pieni Herkkä kuva tämä on. Pikkuteemu ilmaisi asian juuri niin oikein kuin vain pienten lasten isä voi. Jos suomalainen mies sanoo, että lapset ovat elämässä kaikkein tärkeintä, se on paljon sanottu ja saa minun kunnioitukseni täysillä. Lasten kuvaaminen ei ole väheksyttävää. Lasten kuvaaminen ei ole helppoa; ne ovat vikkeliä kavereita, jotka eivät paljon käskyjä tottele. Jos kuvaaja pääsee lähelle lasten ajatusmaailmaa, silloin kuvaamisen onnistumismahdollisuudet ovat paremmat.
Vs: Kun on oikein pieni On mukava lapsikuva. Vauvat ovat pieniä vain hetken ja siitä hetkestä on mukava saada muistot.
Vs: Kun on oikein pieni joo yousuf karshin sibeliushan tämän teoksen innoittaja oli.. Page Not Found matkaa taitaa olla vielä hetki?
Vs: Kun on oikein pieni Ei tarvi yhtään lisätä mitään törppöjä photari-vinjenttejä tai vääntää näennäistaiteellista käännösämveetä (aina sitä tai pöhköä sähköistä teko -seepiaa... huoh&hohhoijaa, että semmosiin on jo kyllästytty) kehiin. Ihanan suloinen ja rehdin Kaunis kuva kauniista ihmisestä. Tosi jepulis. Antaa muiden "leikkiä" taiteilijaa. Inhimillisyys ja rakkaus oikein iskeytyy tästä tajuntaan. S U P E R H Y V Ä ! ! ! - Suuresti Ilahtunut Erska Edittijä : Snadisti taas skrivausvikoja oli ...