Getty imagesin moodstream palvelu heittää näytölle tiettyihin rajausehtoihin sopivia kuvia ja työntää kaiuttimiin tähän sopivaan musakkia. Kuvia voi korvamerkitä ja jälkikäteen selvittää tarkemmin kuvan taustoja. Palvelu löytyy osoitteesta Stock Photography, Royalty-Free Photos & The Latest News Pictures | Getty Images. Itse tykkäsin kovasti.
Vs: Tunnelmaa, inspiraatiota ja uusia tuttavuuksia Argh! Kauheaa, venytettyä ja asetetut rajausehdot dissaavaa pikselimössöä, ja musiikki oli kuin Radio Novasta vuodelta 1996. Oli pakko kokeilla säätönumiskoja HAPPY -> SAD, ja rupesi naurattamaan kun sieltä heti napsahti ruutuun karkearesoluutioinen mies, joka painoi kasvonsa käsiinsä, ja balleriinoja, joiden vartalot olivat kuvaa venyttäessä vääristyneet kammottavan näköisiksi väkkyröiksi. Ja musiikki, se musiikki! En minä saanut tästä mitään irti. Paitsi no, pakostakin hymyilyttää tämmöinen kuvien käyttötarkoitus (ja valokuvausta lajina lyttäävä palvelu), ja tulipahan taas aihetta huuhtoa päähän jäänyt hirveä melusaaste kuuntelemalla omasta mielestäni hyvää musiikkia. Sori, tää oli kammottavaa.
Vs: Tunnelmaa, inspiraatiota ja uusia tuttavuuksia No jos nyt tämän kerran. Itse en edes osannut katsoa tuota sillä tavalla että olisin huomannut pikselimössön häiritsevän. Lähinnä tulee mielenkiintoisen oloiset kuvat korvamerkittyä ja tutustuttua niihin tarkemmin. Eittämättä tuo on kelvoton palvelu jos halutaan tehdä Peter von Bagh maisia analyysejä kuvista.
Vs: Tunnelmaa, inspiraatiota ja uusia tuttavuuksia Ökk, kirjoitinpa asiattomaan tyyliin, anteeksi vielä toistamiseen. Mutta mielipiteeni pysyy, palvelussa on yksinkertaistettu rankalla kädellä ihmisen tunneskaalaa ja valokuvien kertomuksia. Vähän samaan tyyliin kuin koiria inhimillistetään pukemalla niille kravatteja ja kaiken maailman pukuja. Ikävää, sillä joukossa saattaa olla oikein hyviä kuvia! Jos haluaa korvamerkitä kuvia ja palata niihin, niin täytyy vaan niellä se ylimääräinen valmiiksipureskeltu, jota ei allekirjoita.
Vs: Tunnelmaa, inspiraatiota ja uusia tuttavuuksia Varmasti, mutta jos halutaan katsoa netissä kiertäviä PowerPoint-tyyppisiä kuvasettejä parhaan mahdollisen maun Mantovani-musiikilla höystettynä, niin sitten tuo on hyvä palvelu? Tämä on siis silkkaa arvailua, ei päähäni nimittäin pälkähtäisikään käydä katsomassa, ainakaan selvipäin, ja ääni päällä.