Onko kenelläkään kokemuksia kaupan teosta tämän firman kanssa? Ja heidän arviot tuotteiden kunnosta (EX+, EX, BGN,) eli onko arviot tuoteesta osunut noiden arvioden osalta mielestänne kohdalleen, yllättänyt positiivisesti vai taas gringoa kusetettu?
Vs: KEH.com kokemuksia Varmaan täysin kelpo puoti. Yksi huomio ikuiseen hintavertailuun on KEHin ja monen muunkin yrittäjän tapa purkaa kaikki myytävä erillään myytäviin osiin. Esim. etsimet, manuaalit, pakkaukset, hihnat, tulpat, valmiuslaukut, ym. myydään kaikki erikseen. Muutoin esim. photo.netissä viesti yrityksestä ja sen toimintatavoista on ollut myönteistä. Monet ovat jopa olleet yllättyneitä BGN-luokituksen romppeiden hyvästä kunnosta. Itse en ole asioinut KEHin kansa. T. Kerkko.
Vs: KEH.com kokemuksia Yksi positiivinen ostokokemus. Löytyi tavara (super slide leikkuri), jota edes valmistaja (Mamiya) ei enää muistanut valmistaneensa
Vs: KEH.com kokemuksia Olen yhden Mamiya pro 645 setin sieltä ostanut. Tosi tyytyväinen olin palveluuluun. Yhden objektiivin otin BGN kuntoisena ja todella yllätyin kuinka hyvässä kunnossa objektii oli. Siinä oli vain sellaista normaalin käytön jälkiä ei mitään mikä olisi haitannut.
Vs: KEH.com kokemuksia Kehun myös KEHiä. Kahdet kaupat tehty ja toimi aivan saumattomasti ja nopeasti ja kaikki niinkuin piti. Objektiiveja yms. ostaessa kannattaa tietty kattoa onko tulpat yms. mukana - joskus on joskus ei, se mainitaan aina ilmoituksessa. Ei ole muuten huono idea ostaa pari ylimääräistä objektiivi- runko- yms. tulppaa siltä varalta että joskus itse hukkaa tulppansa, eipähän tarvitse sitten rapakon takaa tilailla pelkästään niitä.
Vs: KEH.com kokemuksia Rohkaistuin näistä kommenteista tilaamaan sieltä pari linssiä, mutta nyt kyselevät skanneja luottokortista ja passista/ajokortista. Ovatko muut joutuneet lähettelemään skanneja? Kuulostaa hieman oudolta, en kyllä muiden yhdysvaltalaistenkaan liikkeiden kanssa ole joutunut moista tekemään...
Vs: KEH.com kokemuksia No uskaltauduin minäkin sitten lähettämään. Tilasin pari m645 linssiä, melko hyvät valikoimat niitä tuolla. Jos kaikki toimii hyvin, niin tilaan vielä lisääkin.
Vs: KEH.com kokemuksia Se on myös ihan mukava Keh.com:ssa kun sieltä on jotain tilannut niin he alkavat lähettämään niiden lehtistä, jossa on listattu suurinpiirtein kaikki myytävät tavarat. Sitä on paljon mukavampi selailla kun netti sivua.
Vs: KEH.com kokemuksia No tuli sitten itsekkin tehty tilaus. Minulta eivät vaatineet faxja luottokortista tai ajokortista. Tosin tilaus oli muutaman kympin sikäläistä valuuttaa.