Tällanen tarttu kennolle pois kuleksimasta. Mitä mieltä? Fuji Finepix f31 Fd. Kuvattu arvoilla time 1/4 ja F-stop 2.8, Aperiture Priority, ISO speed rating 100. Onko noi parhaat asetukset tälle kuvalle? Mun eka digikamera. Teinkö hyvät kaupat? Kommentteja pliis!!11
Vs: Eka kuva uudella kameralla ..joutuu Circe of confusioniin! Eikö oo aika kökkö käyttöliittymä? Olisivat panostaneet sen virittämiseen eikä haalia mitään *n pikseleitä.
Vs: Eka kuva uudella kameralla Et tehnyt. Ota yhteyttä, niin lunastan tuon pokkarin sinulta pois, soveliaaseen hintaan tietysti.
Vs: Eka kuva uudella kameralla Kamera on huono, koska sillä ei voi langattomasti ohjata ulkoisia salamoita eikä käyttää vanhoja objektiiveja. Mutta kuva on hieno. Pokkarit ovat kaupunkien kameroita ja kuvan kohteen laatikkomainen rytmi muistuttaakin japanilaisen suurkaupungin korttelimerta. Musta väri paljastaa, että kyseessä on symbolinen Hiroshima - sama tiede, joka tuhoaa meidät, antaa meille myös pokkarit. Reunojen Fuji-vuoren lumihuipun valkoinen muistuttaa ikuisuuden syvemmästä totuudesta - pokkarit ja atomipommit tulevat ja menevät. Signaturen fontti on samaan aikaan digitaalinen ja orgaaninen ja vastaa kuvassa olevien tekstien ja merkkien muotokieltä.
Vs: Eka kuva uudella kameralla Oon vähä eri mieltä tosta mvuoren tulemisesta ja menemisestä..Ja kuvahan on tietenkin aivan mahtava reunoineen ja teksteineen.
Vs: Eka kuva uudella kameralla Ainiin, vain pienennös ja usm tehty, ei muuta. Jos jostain sais Fuji hihamerkin niin sen vois liimata bostikilla blanco lippikseen.
Vs: Eka kuva uudella kameralla Muistaakseni keskisen kyläkaupan eteisessä tekevät prodeerauksia lippiksiin ja ties mihin. Fuji merkin saat sieltä. Hmmm.....mitähän kivaa keksis.......jos prodeerais lippisen joss lukis Diana
Enter sandmum. Hmm, tästä puuttui se linkki niihin 763 muuhun testikuvaan jotka ehdit ottaa, tietenkin irrottamatta takamusta tuolista.
Vs: Eka kuva uudella kameralla Ne muut testikuvat otetaan viikonloppuna. Laitan korvaukseksi malttamattomasta odottelustanne linkin 1423 -testikuvan galleriaan. Juonteen nimeämisessä tuli pieni epätäsmällisyys. Kuten tiedoston nimestäkin näkee, tämä on itseasiassa 5. kameralla otettu kuva. Aikaisemmatkin ovat samasta aiheesta, mutta tämä oli mielestäni paras. Voin kyllä linkata ne 4 muutakin jos haluatte?
Vs: Eka kuva uudella kameralla Ehdottomasti, alkuun ne neljä ekaa. Ja innolla odottelen reilun tuhannen kuvan esillepanoa, mielellään täydessä koossa ja flässipohjaisella galtsulla.
Vs: Eka kuva uudella kameralla Vaadin vahintaan 5000 kuvan galleriaa. Mielestani kuitenkin max 320x240 -resoluutiossa ja kovalla jpeg-pakkauksella. Joka kuvalle on syyta olla myos kuvateksti.
Vs: Eka kuva uudella kameralla Minä kun olen muutosvastarintainen katkeroitunut filmiänkyrä, niin pidän tätä kuvaa huonona. Reilu filkkamiehen mielipide ei perusteluita kaipaa. Niin ja lippiksessä pitää lukea Homelite tai Valmet.