Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Höyhenenkevyt

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Papu, 6 Elokuu 2006.

1. Papu

Papu

789
    0
    0

2. Tää on hyvä!

Jotenkin tuntuu, että olisiko tämä pitänyt sommitella jotenkin toisin tai olisiko tälle pitänyt antaa enemmän tilaa. Värit, sävyt, valo, terävyys ja tunnelma on kuitenkin jotain sellaista, että tämä on näinkin kovasti mun mieleen.

3. Kuvan rajauksesta ja höyhenen asettelusta kuvapinnalla voidaan olla mitämieltä tahansa (Itse en erityisemmin välitä), mutta värit ja sävyt ovat upeat sekä höyhenen keveys tulee hyvin esiin.

4. Sävyistä tykkään kovasti. Höyhenen paikka vähän mietityttää, olisiko mukavampi vähemmän keskellä. En tiedä. Hieno kuva näinkin!

5. uneksija

uneksija Member

76
    0
    6
    Samaa mieltä kuin edellä olevatkin, eli väreistä ja sävyistä, kuten myös höyhenen terävyydestä pidän. Olisin ehkä kokeillut sijoittaa höyhentä enemmän vaikka oikealle, niin että se olisi tavallaan matkannut pois kuvasta. Nyt on ehkä liiankin staattinen (tai sitten ei, mistäs sen varmaksi kukaan sanoo). Oikein hyvä kuitenkin!

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Juu, komppaan edellisiä. Alas ja ehkä jopa sivuille sitä kaipais vähän lisää tilaa. Keveys kyllä tulee hyvin esiin.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hienoa jälkeä jälleen! Veden väri on kyllä mielettömän hieno. Bravo!

8. Hyvä on kuten jo todettu. Jostain olin lukevinani, että kuvan alaosassa olevat esineet on "painavampia" kuin ylhäällä olevat. Notta olisko tuo kevyemmän näköinen ylempänä?

9. Papu

Papu

789
    0
    0
    Veneestä ehdin napata kaksi kuvaa höyhenestä ennen kuin paatti lipui matalikon yli (seliseli). Mietin kyllä tuota rajausta mutta en sitten jälkikäteen halunnut viipaloida kuvaa uudelleen tuon taustan takia. Joskin olen huomannut että mulla on taipumus jostain syystä sommitella kohteet turhankin usein liian keskelle :)..

10. Lastu

Lastu

595
    0
    0
    Pidän, muu onkin jo sanottu ylempänä. :0)

11. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Kiva kuva

12. jartsu4

jartsu4 Member

174
    12
    18
    Pidän myös kovasti!

13. Tämähän kävisi taulusta, ihan hyvin voisi ripustaa seinälle!