Tää on hyvä! Jotenkin tuntuu, että olisiko tämä pitänyt sommitella jotenkin toisin tai olisiko tälle pitänyt antaa enemmän tilaa. Värit, sävyt, valo, terävyys ja tunnelma on kuitenkin jotain sellaista, että tämä on näinkin kovasti mun mieleen.
Kuvan rajauksesta ja höyhenen asettelusta kuvapinnalla voidaan olla mitämieltä tahansa (Itse en erityisemmin välitä), mutta värit ja sävyt ovat upeat sekä höyhenen keveys tulee hyvin esiin.
Sävyistä tykkään kovasti. Höyhenen paikka vähän mietityttää, olisiko mukavampi vähemmän keskellä. En tiedä. Hieno kuva näinkin!
Samaa mieltä kuin edellä olevatkin, eli väreistä ja sävyistä, kuten myös höyhenen terävyydestä pidän. Olisin ehkä kokeillut sijoittaa höyhentä enemmän vaikka oikealle, niin että se olisi tavallaan matkannut pois kuvasta. Nyt on ehkä liiankin staattinen (tai sitten ei, mistäs sen varmaksi kukaan sanoo). Oikein hyvä kuitenkin!
Juu, komppaan edellisiä. Alas ja ehkä jopa sivuille sitä kaipais vähän lisää tilaa. Keveys kyllä tulee hyvin esiin.
Hyvä on kuten jo todettu. Jostain olin lukevinani, että kuvan alaosassa olevat esineet on "painavampia" kuin ylhäällä olevat. Notta olisko tuo kevyemmän näköinen ylempänä?
Veneestä ehdin napata kaksi kuvaa höyhenestä ennen kuin paatti lipui matalikon yli (seliseli). Mietin kyllä tuota rajausta mutta en sitten jälkikäteen halunnut viipaloida kuvaa uudelleen tuon taustan takia. Joskin olen huomannut että mulla on taipumus jostain syystä sommitella kohteet turhankin usein liian keskelle ..