Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Petojen sukua (4 kuvaa)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 8 Toukokuu 2006.

1. Anonymous

Anonymous Guest

ja lopuksi nostetaan Peto vielä jalustalle.

2. JB

JB

346
    0
    0
    Kaksi viimeistä on tarpeeksi korneja ollakseen viihdyttäviä. Ja ovat.

3. Peto: Postiivia veivaava Puuma...todellinen Uuno

4. 2 ekaa on sellasia irc-galleria-teini-eka-auto-jee -kuvia, tosin vaan teknisesti parempilaatuisia (köh, ei oo heilahtanut jne). Näissä kuitenkin plussaa kahdesta asiasta: mustat superstarit ja rekkarista kun siin on 808, eli hyvinkin legendaarisen Rolandin rumpukoneen mallinumero; superstarit ja 808 == varsin varhais-kasari-rap.

2 Jälkimmäistä voisi olla jostain perusklisee-auto-testiartikkelista TM:stä tai muusta vastaavasta..

5. Näyttää sen verran syviltä nuo peltotien urat, että jäikö uuno öljypohjan rikkoutumisen takia tuonne mäennyppylälle :eek:)

6. sf

sf

785
    0
    0
    Petojen sukua - Susi alusta loppuun...

Ja mitä tulee kuvista ekana mieleen kun katsoo...
    Eka kuva- katto jatkuu taivaaseen saakka?
    Toka kuva- kuskin ikkunassa kieltolätkä? auton muodot kateissa, kuten ekassakin
    Kolmas kuva- auton sisävalot päälle ja hivenen pidempi valotusaika, ajovaloista ainoastaan parkit päälle ja jos ei riitä niin assari auton sisälle piiloon väläyttämään vain nopeasti täydet valot päälle
    Neljäs kuva- auto niin matala että piti jättää kauas kun ei päässyt perille saakka? ;o) (kuten Tipe jo mainitsikin...)

7. Anonymous

Anonymous Guest

Kyllä!

Joo! Sen takia aukaisin oven.

Ei! Silloin se olisi eri kuva.

Ei! Mä itseasiassa peruutin ton paskan tonne ihan tien reunaa myöten, pohja ei ottanut kiinni.

Joo! Tai vähän sinnepäin oli yritystä.

Hö. Mä ajattelin, että noi kaksi ekaa olis.

Fiat Uno jostain 90-luvun alusta on paskin auto, jolla olen ajanut. Tai ainakin toi yksilö. Kakkosautona ja hätätapauksissa se menee. Tämä kuvasarja lähti itseasiassa ketutuksesta, kun vaimo lähti taivaansinisellä Fordilla ja jätti mulle Unon. No, siitä lähti idea kuvasarjaan ja sopivat mestat löytyi helposti. Oli aika hauskaa, vaikka yksin olinkin liikenteessä ja kuvaamassa.

8. Jos auto on peto, niin onko kuski silloin petoman?

9. Anonymous

Anonymous Guest

Ei kai. Kuski on notkea kuin nuori Puuma.

10. sf

sf

785
    0
    0
    EI vaan valokuva ;o)

Kuva ei sitä kerro millään tavalla, vaan kuva kertoo ennemminkin sen että matka tyssäsi tuonne. Jos perä olisi näkyvissä ja keula menosuuntaan niin olisi kenties erilainen viesti kuvallakin.

11. Anonymous

Anonymous Guest

En mä tuolla selvennyksellä mitään kuvan viestiä miettinyt, vastasin vain, miten se auto sinne on joutunut. Jos puhutaan kuvan symboliikasta ja viestistä, mä hain tolla kuvalla sellaista jalustalle nostamista (iso mäki vs. pieni auto).

12. Anonymous

Anonymous Guest

Valokuvahan se toikin on ja voishan sitä vaikka ripustaa kuusen koristeet tuonne takana oleviin puihin, mutta kyseessä olisi silloin eri kuva ;o). Sais muuten olla nopeakätinen assari, että kerkeis väläyttää valoja "hivenen pidemmän valotusajan" aikana ;). Eipä siinä, voishan tuotakin kokeilla jonkun harmaasuotimen kanssa.

13. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Petojen sukua... sus jo syntyessään.

3. ja 4. toimii... ekat ok. Tare kuvaa hyvää settiä... en kahdesta ekastakaan luovalta puolelta negatiivista sanottaa keksi, mutta kaks vikaa toimii kybäl.

14. Viimenen on makia! Muutenkin pisti kyllä hymyilyttämään, mikä varmaan oli tarkoituskin.

15. hymio

hymio Member

323
    0
    16
    Suht ritari ässä =)