Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tule Kristus huomiseenkin

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 6 Heinäkuu 2014.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Herättäjuhlilla kuvasin viikon aikana 2473 kuvaa joista painettiin kahdeksan korttia. Myös juhlasivuilla facessa kuvia esillä. Körttiradio - Herättäjäjuhlat

Liitetyt tiedostot:

2. mtala

mtala

60
    0
    0
    Vs: Tule Kristus huomiseenkin

Hyvinhän te pohjalaiset pärjäsitte ilman minun apuani... Olen ollut muutamilla juhlilla kuvaustalkoolaisena (Espoo, Seinäjoki, Kiuruvesi), joten lienemme kökkäkollegoja.

Postikorttejakin olen kerran kuvannut, taisi olla Oulussa. Se oli ihan oma lajinsa, johon minun oli aluksi työläs orientoitua, kun olin tottunut hakemaan muunlaisia aiheita. Se keikka tuli viime tipassa, olin jo moottoritiellä menossa kohti Oulua, kun soitettiin että meiltä meinasi unohtua yksi pikku homma, onhan sulla kameravehkeet matkassa?

Muutama kuva olisi meikäläiseltä jäänyt näkemättä ja ottamatta esim. niissä nuorisojutuissa. Violettitukkainen pikkutyttö (http://www.h-y.fi/1844-kuvia-3) sai minut harmittelemaan, että jätin kameran matkasta, No, ensi vuonna sitten...

Mtala

P. S. Odotin kyllä vähän, että elegantti naismallisi olisi ollut juhlilla. Etkö ole raaskinut sille körttitanttua hankkia?

3. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83

Muuattaman Jukan kuvia pomppaa paikoin edukseen esiin laadukkaassa valokuvaajaseurassa.

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

(Moni on miettinyt, että eikö nyt missään kaupassa tosiaan ole muovista Kristus-mallinukkea. Niitä seikkailuja voi nyt vain kuvitella! Olisi varmaan juhlillakin "tapahtunut".)

5. mtala

mtala

60
    0
    0

(Lapualaiset ovat tunnettuja muun ohella kyvystään tulkita erilaisia tekstirekistereitä ja kontekstuaalisia viittauksia.)

6. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Mulla oli aikanaan semmoinen muovinen Jeesus-lamppu mikä tungettiin suoraan pistorasiaan, oli siinä myös katkaisin, unohtui edelliseen asuntoon.

7. TKa

TKa Well-Known Member

2 978
    238
    63

Katselen kuvaa ja tuumailen. Mutustelen päässäni neliötä niin, että vasen paasi - ja kaikki epäoleellinen jää pois. Toimisikohan? Siis paasi ulos, mutta valkokolttuinen nainen sen vieressä jäisi kuvaan ... ?

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Molemmat paasit pitää olla kuvassa.