Vs: Tukea Ikelle No....... jos palataan todellisuuteen.... Ike on kansanedustaja ja ministeri. Tässä yhteydessä J. Tukiainen on osoittautunut kyvykkääksi pyörittämään miestä mennen tullen, on siis selkeästi mnisteriä fiksumpi. Lisäksi: neiti Tukiainen on pyörittänyt omaa yritystä jo kauan ja elättänyt itsensä yrittäjänä, samalla työnantajana useille muille. Työn laadustahan voi vanhoilliskristilisillä olla näkemyksiä, mutta eivät hekään taida epäillä, että se helppoa olisi. Ennemmin ainakin minä äänestäisin fiksua nuorta naista, kuin esim. äijänhoriskoa, jonka pitkän pitkästä CV:stä ei löydy yhden yhtä mainintaa varsinaisesta työnteosta.... http://www.vn.fi/hallitus/jasenet/ulkoa ... dot/fi.jsp"]http://www.vn.fi/hallitus/jasenet/ulkoasiainministeri/henkilotiedot/fi.jsp
Vs: Tukea Ikelle Vanhoilliskristillisten sijaanepäilyksiä alkaa olemaan verottajalla, joten ainakin minä pidättäydyn toistaiseksi oodeista ja ylistyslauluista ;-)
Vs: Tukea Ikelle Vaan tuohan todistaa vaan myös Tukiaisen käsittämättömän taloudelllisen kyvykkyyden! Tulla nyt toimeen vuosi sadan euron pääomatuloilla! Ja kun neiti on kerran jo ilmaissut kiinnostuksensa politiikkaan, niin valtionvarainministerin paikalla saattaa olla jatkossa hyvinkin tuulista ;D
Vs: Tukea Ikelle Minusta asia on niin että annan mielummin jonkun täysipäisen hoidella ulkosuhteitamme, ei tuolainen toiminta jonka kiinnijäämisriski on noin +-100% (salarakkaat/tissimallit=julkisuuden hakeminen) osoita kyvykyyttä edes vahtimestarina toimimiseen?
Vs: Tukea Ikelle Sinäkin olet siis sitä mieltä että se oli virhe että kärysi, vaikkei kärynnytkään. Vaan kärytettiin, kirjallisen sopimuksen vastaisesti. Käsittääkseni viesteissä oli sovittu salassapidosta. Lisäksi olet sitä mieltä että ihmiset kuuluu asettaa eriarvoiseen asemaan toimen mukaan, eli saa tekstailla, kunhan ymmärtää testailla hyväksyttyjen piirien kanssa. Varmaan joku tuomarinrouva olisi jartsallekin kelvannut levottomien viestien kohteeksi. Tai nettilöytö, kuten päämisterille. Kai me kaikki ennenpitkää joudumme vastuuseen jonkun muun toimista. Ties vaikka jartsan lähipiirissä oltaisiin jo hymyn puhelinnumeroa vääntämässä, vahtimestarintoimen toivossa? ;-]
Vs: Tukea Ikelle Jos on hieman aikaa seuranut niin saattaa olla tietoinen näistä salarakkaista ja voisi jotain johtopäätöksiä tehdä vaikka Vanhasen kohdalla tapahtuneeseen ( jossa olen Vanhasen puolella ja vahvasti), niin..... ei täysjärkinen lähettele 40v. nuoremille tissimalleille tuolaisia tekstareita, ainaan jos on selaisessa asemassa että salarakkaan yms. status täyttyy? Ei kyse ole siitä että ei saisi pikkutuhmia viestejä lähetellä, vaan että ministeriksi ei kelpuuteta isotyhmiä?
Vs: Tukea Ikelle Tuosta ei kyllä taida olla mainintaa laissa, eikä kolmas valtiomahtikaan ole tuota vastustanut...
Vs: Tukea Ikelle Nykyisin onneksi tiedotus on hieman vapaampaa, vaikka en ole kannattamassa ihmisten yksityisasioiden julkistamista, mutta kun se on nykyinen käytäntö niin laskutaidottomuus tissimalli+tekstiviesti= julkisuus on oltava hanskassa? Siis minusta teksiviestien lähettely ei ole tuomittavaa ulkoministeriltä sinänsä, mutta siis typeryys on! Ministeri saa myöskin puolestani harrastaa seksiä, mutta siinä asemassa esim. espanpuistossa ministerinä duunaileminen osoitaa typeryyttä?
Vs: Tukea Ikelle En itse ole seurannut asiaa tuolla innolla, mutta ehkä olet Vanhasen puolella vahvasti koska hänen naisensä ei ällännyt lähettää viestejä Hymyyn? Miksei lähetä? Pitäisi varmaan tehdä tissimalleille kyselyä, että onko tuttavapiirissä ollenkaan itseä vanhempia ihmisiä. Ehkä ei. Minun yksi kaverini lähettelee hauskoja maileja tyttärilleen ja heidän kavereille. Erittäin typerää -mistä sen tietää vaikka siitä yhdestä mallista tulisi tissimalli, siis samanlainen arveluttavuus kuin Tanja Karpelasta. Sinänsä on hyvä pistää ihmiset lokeroihin käytöksensä mukaan, tuskin jartsa itse on eläissään lähettänyt yhtään levotonta viestiä, tai siis ainakaan näitä nettikirjoituksia levottomampaa? ;-) Mutta että luokkayhteiskuntaa halutaaan näin innokkaasti. Ettei saisi olla tuttavapiirissä kuin vain oman luokan ihmisiä. Aika jännää. Ja ikärasismia voimakkaasti, kai ne, joilla on kovasti paljon eri ikäinen puoliso voisi erottaa toimestaan... Tätä en ymmärtänyt. Ilmeisesti joku laillinen erottamisen peruste? Tästä on varmaan jotain syvällistä tietoa, menneisyyden otannalla? ;-}
Vs: Tukea Ikelle Ei Tukiaisen virheet kumoa Kanervan virheitä. Jos näet vaikka varkauden, ja sovit varkaan kanssa, että et paljasta häntä, eipä se sen varkauden tuomittavuutta poista. Jos sitten menetkin paljastamaan, olet rikkonut sopimuksen, joo, mutta rikos on silti tehty. (ja juu, Kanerva ei ehkä tehnyt rikosta, mutta periaate on sama)
Vs: Tukea Ikelle Kanerva oli luvannut ettei kohua tule, mutta sitten hänen sopimuksensa petettiin ja kohu tuli. Onhan se virhe. Jos minä sovin kanssasi ettei näitä lähetetä hymyyn -ja sinä kuitenkin lähetät. Niin, onhan se minun töppäni.
Vs: Tukea Ikelle Juu juu, töppäsihän Tukiainenkin. Mutta ei se silti poista Kanervan alkuperäistä töppäystä.