Vs: Tukea Ikelle Otetaas Vesku tommonen kuvitteellinen keskustelu tai pari.... Kattainen: Kuule, jos mä otan sut nyt hommiin, niin mites, lupaaksä ettet enää mokaile, entiseen malliin? Kaareva: Juu, tottakai, en tietenkään. Lupaan hoidella hommat asiallisesti. ***** Kattainen: Kaareva perskele, mitäs tää nyt on, sinähän lupasit? Kaareva: Juu niin lupasin..... pääsi lipsahtaan, oli niin messevä täky..... ***** Meinaatko, ettei rupee kyrsiin.....
Vs: Tukea Ikelle Tai: Kattainen: Kuule, jos mä otan sut nyt hommiin, niin mites, lupaaksä ettet mä mokaile, niiko entine? Kaakelisuu: Juu, tottakai, en tietenkään. Lupaan hoidella hommat pimeästi. ***** Kattainen: Kuakelsou perskele, mitäs tää nyt on, sinähän lupasit? Kaakelisuu: Juu niin lupasin... pääsi lipsahtaan, luulin brysseliläiseksi, mutta olikin lehden kesätoimittaja.... ***** Meinaan, että rupee kyrsiin
Vs: Tukea Ikelle Mun mielestä ei oo kohtuutonta odottaa yhdeltä Suomen tärkeimmästä kolmesta edustajasta kansainvälisissä suhteissa hieman enemmän ku ihan keskivertopulliaiselta. Ja ei, noita tötöilyjä ei vain pitäis osata piilottaa, vaan niitä ei vain pitäis tulla. Ei ainakaan kun niitä on jo aiemminkin paljastunut. Jos niitä ei voi olla synnyttämättä, ei pitäis lähteä koko hommaan. Ihan sama kuka siellä on ja hölmöilee, mutta ihan oman ja koko kansan uskottavuuden nimissä pitäis porukkaa olla valmiita vaihtamaan tarpeen tullen.
Vs: Tukea Ikelle Ministeriksi pitää kelpuuttaa joko vakituisessa ja stabiilissa suhteessa, tai selibaatissa elävä henkilö ;-). Tai sit pitää onnistua peitteleen tällaset tekstarit...
Vs: Tukea Ikelle Nyt meistä tuli sitten kerralla anglosakseja, kun poliittinen kulttuurimme ohjattiin ainoalle oikealle tielle. Onkin aika naurettavaa, että meillä on itse määrittelemiämme normeja, samojahan noiden pitäisi olla kuin amerikassa ;-)
Vs: Tukea Ikelle Toivottavasti eduskunnassa ymmärretään että ainoa tapa pitää homma kuosissa on edelleenohjauttaa kaikkien kansanedustajien ja virkamiesten tekstiviestit ja sähköpostit Hymylehteen. Muuten ei homma onnaa, koska tässä epäterveessä tilanteessa sinne ohjautuu viestejä vain rahalla ostetuilta vakoojilta. Näin saataisiin tasapuolisuutta ja läpinäkyvyyttä eduskunnan työhön. Eduskunnan tapapihalle kannattaisi myös laittaa pystyyn kivitysseinä, johon voisivat katkerat suomalaiset kutsua haluamiaan edustajia brunssille. Lakia rikkoneita edustajia tämä ei koske, ainostaan oikeat väärintekijät voi kutsuttaa.
Vs: Tukea Ikelle Riippuu vähän tilanteesta..... aina ei möläyttäminen ole paras linja. Joskus parempia tuloksia saa pitämällä pienempää ääntä. Itse olin aikanaan armeijassa yhden ulkopolitiikan kriittisimmän kohdan aikana, Tshekkoslovakian miehityksen -68. Urkki puheli ystävyydestä, yhteistyöstä ja hyvistä suhteista. Me taas pakattiin kovia reppuun ja istuttiin 5 minuutin lähtövalmíudessa. Ihan siltä varalta, että puhe ei auta.... Varikolta lähti joka yö ammusjuna idän suuntaan. Jonkun viikon päästä ne purettiin takaisin varastoihin, Urkin ulkopolitiikka toimi. Möläyttelemällä ehkä ei olisi pärjätty. Eikä tekstiviesteillä.
Vs: Tukea Ikelle No ei nyt ihan niinkään, mutta olis se kiva jos silleen ees kohtuullisen määrän arvostelukykyä ja itsekontrollia omaisi. On vähän liian isot avaimet kädessä moisella mämmikouralla.
Vs: Tukea Ikelle Eiköhän tuossa ole tulevaisuuden ministeri [QUOTE> [/QUOTE] Joka asiaan pari kolme... http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804037465971_uu.shtml
Vs: Tukea Ikelle [/QUOTE] Ollaan vain uudella kieroksella. Tämä nainenhan on myöntänyt tekstarinsa. Rehellisyys palkittaneen.