Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Yön Haukat

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Veskukoo, 18 Helmikuu 2006.

Otin kaverista (provosoitu sätkä, muuten vermeet oli reissun mukaiset) kuvan kun tultiin ravustuspaarustukselta mökille joskus aamuviideltä ja liitin kuvan Hopperin tauluun.
    Kuva muuten otettu Sonyn kortille tallentavalla ikivanhalla vehkeellä.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Idealtaan ihan ok, toteutus kuraa hiukan eli ei ole saumaton tuon taustan suhteen. Mallina oleva henkilö on mukavan persoonallinen eli voisi toimia ihan siltään jos kunnolla kuvan ottaisi.

2. Ihan hyvä idea, eikä toteutuskaan mikään surkea ole. Tosta en oikein ajatuksena tykkää että toisen teos on niin suuressa osassa tässä kuvassa. Olisit yhdistellyt omia kuviasi useampia yhteen. Tietysti mä ymmärrän tonkin et tuo sodapopbaarinäkymä tuo oman fiiliksensä tähän kuvaan, mut silti.

3. Larsson

Larsson Member

339
    0
    16
    Tykkään kuvasta, mutta olen samaa mieltä edellisten kanssa tuon taulun/julisteen käytöstä taustalla. Se vie mukaan tunnelmaan, mutta kuvan arvoa nostaisi, mikäli tausta olisi omasta kuvasta tai malli laitettu sopivaa taustaa vasten. Aika lailla Tom Waits-hobo -tunnelma kuitenkin, siitä vissiin nämä pisteet. En arvaisi että ravustamasta ollaan tulossa.

4. arn

arn

145
    0
    0
    Melko hyvä näinkin. Yllättävän hyvä tunnelma siihen nähden, että tuo taustan valaistus ei näy etualan hahmossa. Itse haluaisin ehkä sitä, että hepun valaistus näyttäisi luonnollisemmalta taustaan nähden.