Tyyppejä, dokumentteja ja tilanteitahan nämä musakuvat enimmäkseen, mutta vähän nyt taidepläjäystäkin, kun tonni on täynnä: Kardia - Skitta - m u s a k u v a t . c o m
Toi kitarakuva on siisti. En tiedä miksi, mutta mulle tulee siitä mieleen pilvenpiirtäjä. Sitten kun ton kääntää vaakakuvaksi vastapäivään, niin se on avaruusalus.. No joo, mä käyn ottamassa lääkkeet ja palataan sitten asiaan uudemman kerran.
Hieno kuva. Kitara vaikuttais muodon perusteella Les Paulilta. Onko aito Gibsonin tuote vai halpa kopio? Kuva saattaisi olla vieläkin parempi, jos toi taustalta paistava spotti ei näkyisi ihan noin kirkkaana, eli ihan pikkasen enemmän kitaristin "takaa" kuvattuna, tulis pelkät valonsäteet näkyviin, ei koko valo... mutta kuten sanoin, hieno kuva näinkin. Onnittelut musakuvalle yhden rajapyykin rikkomisesta, koskahan nähdään kuva numero 2000?
No aavistuksen. Sikäli mielenkiintoinen kommentti, että olen ollut huomaavinani sellaista, että oma tapani ottaa rokki-ihmisistä kuvia on ehkä dokumentoivampi ja vähemmän taiteellinen, kun "yleinen maku" täällä irtoavista kommenteista. Tässä nyt jätin ton tyypin vähän taka-alalle. Kyllä tuolla kaulassa Gibson lukee, vaikka ei ihan yhtä selvästi, kun tässä: Juha Björninen band - Björninen ja Liski - m u s a k u v a t . c o m Kiitos. Jaapa jaa. Kiinnostava kysymys, jota en ollut itse vielä ajatellut. Tare on ottanut aika rauhallisesti musakuvien suhteen, mutta minä olen kyllä kuvannut melkoisesti. Tuleeko jossain väsymys? En tiedä. Viime lauantaina jo jätin väliin, vaikka yhdet tutut pyysivät kuvaamaan ja vaikka olisin voinut kuvata Kari Peitsamoa lehteen. Periaatteessa vauhti on nyt ollut noin 1000 kuvaa vuodessa, mutta kuvaaminen muuttuu, koska niin monia on jo kuvattu. Toisaalta saattaa olla niinkin, että kuville on yhä enemmän käyttöä. Kassotaan miten käy. Seuraavaksi suunnitelmissa on kuvata Teräsbetonia ja Katri Helenaa. Saija Varjuksen kuvat ovat odottamassa, että lehti julkaisee ne ensin.
http://www.katrihelena.fi/02_esiintymiset.htm Ei perhana. Tuliko mulle onkelma? Oliko mulla väärää tietoa? Toihan on tämän mukaan Kotkassa vasta kuun lopussa. Mutta kyllä tosta iskelmää Nieppi-sedällekin irtoaa. Petoman vielä mukana...
Ihan kiva että haet uuttakin ilmettä kuviin, varmaan myös oman kuvausmotivaation kannalta. Onnittelut rajapyykistä myös minun puoleltani.
Aika rauhallisesti kuvaat, sillä lueskelin eräältä valokuvausfoorumilta missä on sankarikuvaajia jotka ottavat 736 kuvaa salamalla 7 tunnissa ja on vielä kerennyt välillä poistamaan turhia otoksia. Ennen olit fangio minunkin sankari mut nyt olen löytänyt uuden idolin. Eli saat mennä ilman minua KatriHelenaa kuvailemaan. Mutta ota toki GF miukaan assariksi, sillä olen kuullut kuinka hän salaa läppäreissään KatriHelenaa kaihoisasti kuuntelee. Toki GF kotonaan on laittanut kaikki KatriHelenan levyt Popedan levynkansiin kun koittaa pitää rokkijätkän imagoa vilpillisesti yllä.
Hidastahan toi minusta on. Mötorheadissa otin reilut 600 kuvaa kolmen biisin aikana. Ihan kaikkia en vaan laittanut Musakuviin. Eli kyllä tilanne yleensä on se, että tässä on nyt nippu näitä kuvia ja mitä näistä ottaisi vielä pois, ettei tulisi liikaa toistoa tai turhia kuvia. Aina yhtä lämmin ja ymmärtäväinen.
Kyllä te ootte vikkeliä! Itselläni taitaa ennätys olla häistä vähä reilu 400 kuvaa ja aikaa meni melkein 6 tuntia. Enkä noistkaan tarjoillu hääparille kuin 170 kuvaa. Pitänee siirtyä hautajaisiin josko niissä olisi tahti sopivan rauhallinen minulle
Huima määrä !! Meneekö tuollaisen jälkeen loppukeikka nautiskellessa vai jatkatko hillitymmällä tahdilla loput..?
Sai kuvata vaan kolme biisiä. Valoa oli liian vähän ja salamaa ei saanut käyttää. Aavistin, että roskaa tulee ja samaa kohdetta en voi yrittää parantaa seuraavana päivänä. Säädin, tähtäsin ja laulatin lyhyttä sarjaa. Taas vähän säätöä ja lyhyttä sarjaa... Kaksi kameraa oli kaulassa. Toisella laajista, toisella teleä. Kerran vaihdoin opukan teleen. Aloitin 50-millisellä ja kun varmat oli otettu pois, sohin 70-200 2.8:lla.