Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Paskanhaju pimiössä

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana shutterlag, 11 Syyskuu 2010.

Oli ratkiriemukasta vedostella eilen illalla kun pimiössä haisi mätä kananmuna. Haju tuli keskeytteestä. Keskeytteenä käytin laimeaa etikkaa ja astia oli teräksinen. Ennen hajua ei ole tullut ja olettaisin että se liittyi teräsastiaan, sillä ennen olen käyttänyt muovista astiaa.

Luonnollisesti ymmärrän palata muoviastiaan, mutta noin ihan mielenkiinnosta: miksi tuollaista hajua tuli? Vai oliko syynä mahdollisesti jokin muu kuin tuo astian materiaali...

-samuli

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: Paskanhaju pimiössä

Haju viittaa rikkiyhdisteisiin....  Tuliko se varmasti keskeytteestä?  Ei sulla toonereita ollut paikalla?

2. Vs: Paskanhaju pimiössä

Olen melko varma että tuli keskeytteestä. Ja siihen teräsastiaan jäi (aamulla huomasin) mattaharmaa pinta. Mutta ehkä sillä on vaikutusta, että käytin samaista teräsastiaa taannoin kiinnitteelle ja silloin siihen ilmestyi kuivumisen jälkeen ruostehärmää. Olin tietysti hinkannut sen härmän pois, mutta olisko sitten jäänyt jotain hopeaa tms. siihen, mikä aiheutti kemiallisen reaktion ja hilpeän tunnelman.

3. Vs: Paskanhaju pimiössä

tai sitten se tarttui sun kuvista, hehe... (sorry, en voinu olla laittamatta, kun mun saitilla lukee: Film is not dead, but it smells funny...)

4. Vs: Paskanhaju pimiössä

Yhtä kuvaa hieroin koko illan. Kuvassa oli vaimon puoleista sukua :)

5. Vs: Paskanhaju pimiössä

hehe, "etiäinen" tulevista suku ja ihmissuhde draamoista...

6. Vs: Paskanhaju pimiössä

Eihän pimiönä toimi minun tapaan kämpän vessa? Meinasin vaan, että meikäläisenkin pimiössä haisee paska hyvinkin usein.  =)

anteeksi tästä..